Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammashoitajat! Työaikasi ja palkkasi?

Vierailija
27.08.2012 |

Pidätkö työstäsi? Koetko sen raskaaksi?

kyselee alanvaihdosta kiinnostunut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö työstäsi? Koetko sen raskaaksi?

kyselee alanvaihdosta kiinnostunut.

Kunnalla todella huono palkka. Yksityisellä voit tehdä tuntitöinä tai sitten kuukausiliksalla.

Itse suosittelen tekemään tuntitöinä, palkkauskin on yleensä parempi kun kuukausiliksana.

Ei kannata alle 17eh suostua, saat helpostikin sen 20-25e h. Monet yksityiset yrittää kyllä saada hoitajan halvalla, mutta kannattaa vaan olla tiukkana, kyllä semmosen paikan aina löytää jossa hoitajaa arvostetaan enemmän ja maksetaankin sitten sen mukaan.

Itse olen ainakin tyytyväinen palkkaani ja työ on mukavaa jos on mukava hammaslääkäri. Jos hammaslääkäri on v-mäinen niin päivät tuntuu kyllä todella pitkiltä ja niitä ilkeitä hammaslääkäreitä on yksityisellä paljon enemmän kun kunnalla. Työtahtikin on yksityisellä ihan eriluokkaa, ei yleensä kyllä ehdi kahvitaukoja pitämään. Ruokatauosta on vaan itse pidettävä kiinni.

Vierailija
2/3 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen ammatinvaihtaja, jota kiinnostaa tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei liity nyt itse aiheeseen juurikaan mut tuli vaan mieleen tuosta kakkosen kirjoituksesta koskien "mukavia lääkäreitä", joiden kanssa ne päivät vietetään. Kävin siis viikko sitten ensiapuluonteisessa hoidossa hammaspuolella ja siellä lääkärinä toimi joku napakka tyttö, rinnassa näkyi hammaslääketieteen kandi. Oli jotenkin huvittavaa ja ehkä vähän myötätuntoa herättävää meininkiä tää mun hoito: tää koululainen pompotti ihan mennen tullen tätä vanhempaa hammashoitajaa. Luetteli eri sanoilla eri instrumentteja ja tais hoitajaki sanoa pariin otteeseen että "eilen tää oli vielä tän niminen" jne. Mietin siinä hoitajankin työtä että ei ole varmasti helppoa jos parina, ja vielä lääkärinä on joku silmille hyppijä ja paikan näyttäjä. Tää tuli vaan mieleen meinaa sen 45minuutin aikana hoitaja sähels koko ajan kaapeissa kun tää lääkäri vaihto systeemejäöb jatkuvasti ja opasti ja neuvoi ja päti hoitajalle.. Voi olla tuskasia työtunteja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi