Kirjoita tähän päivän lukihärösi :)
Minä aloitan:
- tänään näyttää yle ykköseltä tulevan dokkari nimeltä: "kondomivaraanin tappava purema"
- tänään ajoi ohi pakettiauto, jossa luki "putkityöt ja masennukset". Ajattelin, että onpa tuollakin yrittäjäreppanalla varmaan rankkaa.
- lossin seinällä oli iso kyltti; "tyhjäkänni kielletty". Olin ilahtunut. Vaihteeksi asiallista puhetta, kuka sinnekin haluais jotain känniläisiä tyhjää jauhamaan, lauttamatkalle. :)
Kommentit (17)
oliko noi virheitä? Hauskoja jokatapauksessa.
Itse olen lukihäiriöinen, joten virheet mahdollisia.
isolla että "Valkkaripalvelut". Mikä mieletön bisnesidea; valkkaria kotiovelle ja minne vaan milloin vaan. Luin tarkemmin, että onko siinä enemmänkin infoa, ja olikin sitten talkkaripalvelut...
kondomivaraani=komodonvaraani
tyhjäkänni=tyhjäkäynti
masennukset=asennukset
ap.
"patikkaretki piristää" kirjasin oli sellasta pyöreää, luin että "pontikkaretki piristää"
Äidin kanssa on naurettu varmaan 20 vuotta sitä, kun tavattiin metsässä sienikirjaa ja molemmat ihmeteltiin että miten sienen nimi voi olla "sappitauti". No sehän oli tietysti sappitatti, hokattiin vasta paljon myöhemmin.
"ihana kätilö suuteli koko ajan". Vähän ihmetytti, kunnes kolmannella tavauksella paljastui, että kätilö kuunteli synnyttäjää koko ajan. Seuraavalta riviltä olin napannut kohdan, jossa puhuttiin kohdunSUUn tilanteesta.
Bongasin uuden sarjan, Sekola.
Taisi kuitenkin olla Satuhäät ja Kakola, jotka nopeasti luettuna yhdistyivät uudeksi hittisarjaksi...
jotain tyyliin tutinaa haaroissa vaikka oikeesti aiheutti tutinaa raajoissa..
jossa oli palkintona ensisilmäyksellä saunan pesu. Ajattelin, että johan sattui, kun sauna pitäisikin pestä. Tarkemmin katsottuna ne olikin saunapuita.
Saunan pesu = saunaan puut
tarjouksen "karamellejä 20e", pakko oli tarkistaa ja siinä lukikin "karmeja 20e".
-Vetenalaiset vehkeet, luulin pitkään että se on VETENAlaiset eikä VETENalaiset
-kasvi tuoksuva tukka eikä tuoksuvatukka
Nää on kyllä enemmän tämmösiä painotusjuttuja.
tänään tänne ylläpitorempoista pienellä kirjoitusvirheellä, ja luin että "ylläpitopimppa". Niin lapsellista, mutta nauratti näin perjantain kunniaksi.
Ois ihan näin tammikuun piristys suorastaan.
Piti aamulla ihan hieraista silmiään, kun lehdessä kysyttiin selvästi iäkkään näköisiltä naisilta, että tuleeko supistuksia? Jaa, siis kuntatalouteen...ei aina vaan kykene käsittämään, kun on ensin valvonut yön oman, vuoden 2012 supistuksensa nuhakuumeen vuoksi. :)
että Kuusamossa Australialainen yritys tekee koeraiskauksia. =:O Oikeasti siinä luki, että koekairauksia. Täytyy olla päässä vikaa (tai oon lukenut liikaa av:tä) että luin ton noin väärin.
Mutta aiempia
- Lehmä ammuttiin alas ( lentäjä)
- Ex-vaimo rahasti kuolemaan asti ( rakasti)
- Uskottomien hautausmaa (uskonnottomien)