Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finnairin lomalentojen ateriat. Uskomatonta:)

Vierailija
27.08.2012 |

Olemme tämän kesän aikana tehneet kaksi lomalentoa Finnairilla.

Eri kohteet. Niin uskomatonta, kuin se onkin niin aivan samat ruoat olleet molemmilla lennoilla.

Ruoka ollut kyllä yllättävän hyvää lentoateriaksi, mutta jotain vaihtelua pliis.

Menolennoilla pastaa bernaisekastikkeen tyylisenä ja jauhelihapihvi.

Paluulennoilla ollut perunamuussia ja lihapullia ruskeakastikkeella ja muuutama porkkanasiivu.

Mä yllätyn positiiviisesti jos seuraavalla lennolla on tarjolla jotain muuta:)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päätä lomalentojen ruokia vaan matkanjärjestäjät sanovat, mitä haluavat tarjottavan ja kuinka paljon se saa maksaa. Lomalentojen ruoat vaihtuvat muistaakseni kerran vuodessa suunnilleen.

Vierailija
2/16 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Köpis, Oslo jne saa kyllä useamman juoman kuin yhden limun ilmaiseksi. Saa kahvia, teetä, mehua, vettä ja usein suomalaiset ottavatkin koko repertuaarin, kun ilmaiseksi saa. Leivät näillä reiteillä maksavat 6 e/kpl. Pidemmillä lennoilla kuten Lontoo, Pariisi jne leivät/salaatti tms ovat ilmaisia. Alkoholijuomat maksavat aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lensin Finnairilla kahden vuoden tauon jälkeen. Ei tullut ruoan murustakaan, ei yhtään mitään. Yhden pienen juomatölkin sai cokista tai vettä. Viinitkin maksaa nykyään. Ja ne voileivät maksoivat ihan järkyttäviä summia, olisiko ollut 7 euroa kappale.

Kymmenen euroa kalliimpi lentolippu ei ole mitään, jos siihen kuuluu ruoka. Mutten ala maksaa kymmentä euroa koneessa hikisestä leivästä ja viinilasista.

No älä nyt. täällähän joku mamma kehuu niin Finnairia ja esim. lufthansa on ihan paska.

tosin ne joilla on rahaa lentää yhtiöillä, joilla on bisness-luokan lisäksi first class...

Vierailija
4/16 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellemme purkkiruokaa...oli joku älykääpiö laittanut ainoaksi lentokoneruoaksi sylissä istuvalle vajaa 2 vuotiaalle mustikkasosetta. En jaksanut laittaa palautetta lomalentoyhtiölle, mutta järjettömämpään en ole koskaan törmännyt. Valinta oli siis joko mustikkasose tai ei mitään...

Vierailija
5/16 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japaninlennolla saa sakea ilmaiseksi jos vain tietää pyytää?

Vierailija
6/16 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomalentojen ateriat vaihtuvat kaksi kertaa vuodessa, kesäkaudelle ja talvikaudelle. Näin on ollut käytäntö vuosikausia.

Normaalisti alle 2-vuotiaalle ei kuulu minkäänlaista ateriaa lomalennoilla, joten tuo mustikkasose oli ihan extraa.

Vierailija
7/16 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auta armias, jos vinnairilla ei olekaan tarjota niitä lihapullia, kun on joutunut syömään ulukomaan ruokaa viikon verran.

Vierailija
8/16 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennakkoluulottoman kannattaa ottaa kasvisruoka. Se missä ei ole edes kananmunaa, ettei tule sitä iänikuista munakasta. Se kasvisruoka on ihan hyvää.

Vierailija
9/16 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lensin Finnairilla kahden vuoden tauon jälkeen. Ei tullut ruoan murustakaan, ei yhtään mitään. Yhden pienen juomatölkin sai cokista tai vettä. Viinitkin maksaa nykyään. Ja ne voileivät maksoivat ihan järkyttäviä summia, olisiko ollut 7 euroa kappale.

Kymmenen euroa kalliimpi lentolippu ei ole mitään, jos siihen kuuluu ruoka. Mutten ala maksaa kymmentä euroa koneessa hikisestä leivästä ja viinilasista.

Vierailija
10/16 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lentoa varatessa saisi itse etukäteen maksaa erikseen ruuan, jos sen haluaa. Minä en koskaan saa palastakaan nieltyä lentoruokaa, joten syön koneessa suolakeksejä ja vettä, jotka tuon itse koneeseen. Lentokoneiden tehdasruoka on jotain käsittämättömän karseaa, firmasta riippumatta.

Vierailija
11/16 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa oli finskillä niin hyvää ruokaa, että jopa nirso lapsenikin söi...

Vierailija
12/16 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin mieluummin muita kuin Finnairia,sen huonon palvelun ja kalliiden hintojen takia.Käsittääkseni nämäkin varakkaat lapsiperheet,joita suomessa tuntuu riittävän,marisevat joka asiasta,niin maassa kuin ilmassakin.Mitä jos ne sapuskat söis vaikka siellä lentokentällä.Tuskin sen 4 tunnin aikana kuolema koittaa jos ei saa kympillä sitä sisäfilettä(oletetaan).Samanlaista sakkia olette myös ravintoloissa.Itse olen ollut  töissä ravintolassa yli 30 vuotta.Paskin asiakaskunta on lapsiperheet allergioineen ja muuna pahoinvointina ja meluavana porukkana ja heti teidän jälkeen tulee Intialaiset.

Vierailija
13/16 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan olla syömättä muutaman tunnin. Ei seuramatkoja.

Vierailija
14/16 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anders kirjoitti:

Itse suosin mieluummin muita kuin Finnairia,sen huonon palvelun ja kalliiden hintojen takia.Käsittääkseni nämäkin varakkaat lapsiperheet,joita suomessa tuntuu riittävän,marisevat joka asiasta,niin maassa kuin ilmassakin.Mitä jos ne sapuskat söis vaikka siellä lentokentällä.Tuskin sen 4 tunnin aikana kuolema koittaa jos ei saa kympillä sitä sisäfilettä(oletetaan).Samanlaista sakkia olette myös ravintoloissa.Itse olen ollut  töissä ravintolassa yli 30 vuotta.Paskin asiakaskunta on lapsiperheet allergioineen ja muuna pahoinvointina ja meluavana porukkana ja heti teidän jälkeen tulee Intialaiset.

Itse suosin tuoreempia ketjuja.

Vierailija
15/16 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anders kirjoitti:

Taidat olla se huoltomies.

Vierailija
16/16 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ruoka ei varmaan ole pääasia siinä vaan ihmisten kuljetus. Esim kalaa ei voi olla, kun jotkut allergikot saavat sen hajustakin oireita. Uskotteko, että on hieman haasteellista tarjota ruokaa lentokoneessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme