Miettiikö kukaan muu näitä juttuja lukiessa, että mahtaako kyse olla jostain tutusta?
Mä mietin lähes AINA :D Käyn läpi kaikki tutu mielessäni ja mietin, kenellä olikaan 2 lasta ja se koira tai kenen mies olikaan yöt aina töissä jne.
Jos sattuisikon olemaan joku tuttu täällä kirjoittelemassa ongelmistaan..
Kommentit (8)
Mäkin mietin. Mut tiedän vaan että mun systeri huvittaa itseään välillä käymällä täällä, muita en tiedä..
eroikoinen juttu kuulostaa liian tutulta ja sitten alan miettimään, mutta en tosiaankaan mieti avauksia lukiessa mahdollisia tuttujani.
Mutta mulla on omakin elämä, vaikka tällä palstalla pyörinkin. Enkä oikeassakaan elämässä kyttää naapureita ja juorua joka ainoasta asiasta eteenpäin.
että hyvin suurella todennäköisyydellä ihmiset muutteleee pieniä yksityiskohtia tunnistamisen pelossa. Että jos aloittaja kertoo että lapsia on kaksi, niin todennäköisesti niitä on jokin muu määrä tms.
Joskus joo, jos alkaa kuulostaa liian tutulta, tyyliin "näillä on samoja ongelmia koiran kanssa ja lapset toimii juuri samaan tyyliin kuin naapurissa". Mutta uskon, että ihmiset muuttelee pieniä yksityiskohtia, siis silloin, kun kertovat oikeasti itsestään enemmänkin. Eri asia vastata johonkin gallupiin tms.
Eli lasten sukupuolia, määrää, ikiä, miehen ammattia, ikää, asuinpaikkaa jne. Koskaan en oo kirjoittanut aloitusta, missä joka sana on totta.
Kirjoitan salailematta itsestäni tai lasten lukumäärästä tai muista tunnistettavista asioista, koska ei ole mitään häpeiltävääkään.
Kerron myös tuttaville monesti teidän jutuistanne täällä,
en salaile AV:n selailuani edes Facebookissa. Viittaan nykynaisten aivoituksiin välillä juuri mammapalstojen esimerkeillä.
muutan aina jotain yksityiskohtia, jos aremmasta asiasta avaudun. Näin kuvittelen myös muiden toimivan, joten en kuvittele ikinä tunnistavani ketään. Jos minulla on johonkin tiettyyn tapaukseen liittyvä ongelma, kääntelen tilanteen osapuolia ja muuttelen ongelmaa hiukan (kuitenkin niin, että itse asia pohjimmiltaan säilyy samana).
...tunnetaanko ME muuten jostain