Nainen sai, minä en!
Kävi tässä lauantaina vaimon kanssa seuraavasti. Olimme saunassa lasten jo lähdettyä pois. Kummankin teki mieli ja vaimo istahti syliini. siinä hetken oltuaan, sanoin ettämenen saunan penkille makaamaan, jotta hän pääsee ratsatamaan kunnolla. no kuis kävi. Kun väimo olisiinä ratsastanut jokusen orgasmin itselleen, nousi ja sanoia,ett "jatketaan sängyssä sulle loppuun."!
Ja kas kummaa, kun lasten mentyä nukkumaan vaimoakin väsytti ja nukahti samantein,vaikka kuinka yritin herätellä, ei merkkiäkään seksin jatkamisesta. Minä koko yön kalu kovana josko sitten aamulla, mutta ei. Kun ehdotin hän vain sanoi ettei nyt huvita! Että näin naiset osaa!!!
Kommentit (4)
Niin se minunkin mieheni aina sanoo.
jos ei tuollaisella käsittelyllä mälli lennä. Omaa tyhmyyttään jäi ilman. Turha pidätellä, jos vaimo jo "sai muutaman".
Mulle kävi kerran melkein samoin, emäntä kävi "käsiksi" ja hyppäsi ratsaille. Mikäs siinä, ihan mukavaa, mutta ilman mitään alkulämmittelyä ei niin hääppöstä. Sitten saatuaan kierähti vierelle kyljelleen ja nukahti.
Sen verran olen häntä parissa vuodessa oppinut tuntemaan, että on ensimmäinen tuntemani nainen, joka ei esileikkiä anna eikä sitä itsekään välttämättä tarvitse. Suuseksiä ottaa kyllä mielellään vastaan, mutta kaluun ei välitä koskea edes käsillään.
Ajattelin ennemmin, että sillä on ollut niin tylsä seksielämä ennemmin, ettei ole oppinut tavoille ja että kai minä sen koulutettua saan. Mutta parissa vuodessa ei ole kyllä juurikaan edistystä tapahtunut.
Harmi.
Kylläpä sitä valitetaan jos kerran käy miehelle näin...
Ajatteles kuinka monta naista joutuu jäämään tyydyttämättä monet kerrat kun mies itsekkäästi vaan panee omaksi iloksi ja kääntää sitten kylkeä ja nukahtaa. Nainen jää siihen nukkumaaan juuri vasta lämmenneenä. Olisi ihana jos mies osaisi edes joskus olla epäitsekäs...