Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kellään eronneilla isän ja äidin kodit tosi lähekkäin?

Vierailija
27.08.2012 |

Miten on toiminut? Juokseeko lapsi edestakaisin ?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

homma toimii ja kyllä niillä on säännötkin miten menetellään eli lapset ei juokse kodista toiseen kotiin.

Yhdellä yh-äidillä lapset on jo teinejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, ja sori jos otsikko oli jonkun mielestä huonosti muotoiltu. Onneksi suurin osa kuitenkin ymmärsi mistä kyse ;)

Vierailija
4/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en ole eronnut, mut mun isän ja äidin kodit on tosi lähekkäin, ihan samassa osoitteessa asuvat. Tiedän myös monta eronnutta, joiden vanhemmat asuu edelleen samassa osoitteessa.

Vierailija
5/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset saavat juoksennella edestakaisin. On iskäviikko ja äitiviikko, jolloin kyseinen vanhempi ottaa vastuun siitä, missä lapsi on jne, mutta poiketa saavat toisen vanhemman luona. Jos nyt osasin oikein selittää. Hyvin on toiminut.

Vierailija
6/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä lapset väliin juoksi edestakaisin, se oli oikeastaan hyvä asia :)

Vierailija
7/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät vielä juokse edestakaisin (alle kouluikäisiä), en tiedä miten toimii, jos asutaan näin vielä heidän ollessaan kyllin vanhoja kulkemaan vapaasti (ja olemaan kotona ilman vahtimista, nythän ei voi toiselle lähettää pelkästään lapsen toiveesta, kun lapsen hoitaminen pitää olla järjestettynä ja toisen perheen kotona.)

Vierailija
8/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasiassa viikot mulla ja viikonloput exällä mutta käyvät kuitenkin jommallakummalla siinä välissäkin jne hyvin on tominut. Lapset nyt jo koulussa niin kulkevat itse alle kouluikäisenä tietty vietiin ja tuotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme