miten joku voi syödä lounasta 15-16. Eiks pyörry nälkään ennen sitä.Aamiainen kun on 6-7
Kommentit (12)
vaan klo 9-10 välillä. Ja vkl-aamiainen on tukevampi, niin sillä elää pidempään.
Mitä ihmeen perseilijöitä tää palsta on tänään täynnä? :D Olettaa, että kaikki elää niin kuin itsekin...
vaan klo 9-10 välillä. Ja vkl-aamiainen on tukevampi, niin sillä elää pidempään.
itse en esimerkiksi arkisin syö lainkaan aamupalaa ja toisinaan jää lounaskin väliin, joten ekan kerran syön vasta viiden aikoihin..
ja päjään kuitenkin ihan hyvin.
se on vain se tottumiskysymys..
Ihan hyvin pärjää silloin tällöin noinkin.
En nyt säännöllisesti noin syö, mutta tänään söin aamupalan joskus siinä seitsemän jälkeen, sitten lähdin töihin ja nyt teen itselleni ruokaa. Töissä en viitsinyt sen kummemmin alkaa syömään, kun ei ollut kuin yksi 10 min kahvitauko.
Herään joka työaamu klo 5. Syön ensimmäisen kerran klo 11 ja toisen kerran klo 15. Kolmanteen ruokailuun on mahdollisuus vasta klo 19 jälkeen. Yöpalaa tuurista riippuen siinä vähän ennen puoltayötä jos maistuu tai olen vielä hereillä.
tutkimuksiin, testaus oli kahdessa ryhmässä; aamu ja päivä.Piti olla syömättä ja juomatta 12tuntia ennen kokeita.
Mulle tuli kutsu kello 12:00 eli
olis pitänyt olla syömättä edellisillasta (21-22:00 jotain yöpuulle/nukkuun).
Arvaatteko olinko juomatta/syömättä?
Selitin arvon yliopistoväelle hiehan ihmisen fysiologiaa, (olivat vielä ko. allalta), kele.
Ei aamupalaa, enkä ole kertaakaan pyörtynyt.
Itse syön joka päivä ensimmäisen kerran vasta 12 ja 13 välillä. Ja illallisen klo 18-19, sen jälkeen en välttämättä mitään, joskus iltapala n. klo 21. Toki jos on tottunut syömään useammin voi tehdä tiukkaa, mutta ei tuo nyt mikään ihmisen perusfysiologian vastainen tehtävä ole.
Itse syön joka päivä ensimmäisen kerran vasta 12 ja 13 välillä. Ja illallisen klo 18-19, sen jälkeen en välttämättä mitään, joskus iltapala n. klo 21. Toki jos on tottunut syömään useammin voi tehdä tiukkaa, mutta ei tuo nyt mikään ihmisen perusfysiologian vastainen tehtävä ole.
Lounas on sitten tuossa 15-16, päivällinen klo 20.