Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitisikö olla huolestunut alkoholinkäytöstä,

Vierailija
26.08.2012 |

kun tänään ostettiin (miehen kanssa) loota kaljaa (24 tölkkiä kolmosta) ja jo nyt on lootan pohja näkyvissä? Ukko on "vähän" hörppinyt.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on normaalia toimintaa teille. Suurkulutuksen raja on koppa kaljaa viikossa tai viisi-kuusi annosta kerralla.

Vähentäkää, hyvät ihmiset. Säästytte niin paljolta pahalta tulevaisuudessa.

Vierailija
2/11 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilenkin otettiin muutama, mutta tänään on repsahtanut ukolla. Mitähän pitäis tehdä? Valehtelee joka suuntaan käyttöään. On käynyt päihdeklinikallakin ja valehtelee sinne, että ei ole juonut lähes vuoteen, mikä on todellakin suuri valhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä voisi tehdä, kun mies todellakin on käynyt juttelemassa aiheesta ja siellä nyt luullaan että hän on lopettanut juomisen kokonaan, mikä todellakin on suuri valhe. Hetken aikaa oli juomatta (antabuksen avulla) ja sitten taas alkoi käyttää. Valehtelee tuolle sairaanhoitajalle, että muka edeleen olisi ihan ilman juomisia. Todellakin hänellä menee vähintään se koppa kaljaa viikossa (jopa enemmänkin). Apua on siis yritetty hakea, mutta tuloksetta. Mitä tässä enää voi tehdä?

Vierailija
4/11 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäsikö mun ottaa yhteyttä siihen päihdeklinikan sairaanhoitajaan, jonka luona ukko on käynyt juttelemassa, että ukko on valehdellut ja käyttää edelleen pajon? Vai tietääkö ne siellä, että nää sällit joka tapauksessa valehtee? Oikeesti, kuka näitä juoppoja oikeesti uskoo?

Vierailija
5/11 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nää juopot on juonijoita. Selittää miten antabus on niin vaarallista terveydelle, että pitää heti sen käyttöä vähentää. Mutta alkoholia ei sitten viititä vähentää sen käytön vaarallisuuden vuoksi.

Voi vittu mikä saatanan idiotti ja hyväuskoinen toope minäkin oikein olen!

Vierailija
6/11 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis todellakin mies on käynyt lähes vuoden verran juttelemassa päihdeklinikan sairaanhoitajan kanssa, mutta mitään parannusta (alun totaalisen juomattomuuden antabuksen avulla lisäksi) ei ole tapahtunut. Valehtelee sen minkä kerkeää. Oikeasti, mitä hyötyä on tavata jotakin sairaanhoitajaa, joka ei tajua, että ukko oikeasti valehtelee koko ajan eikä oikeasti halua parantua. Nopeasti halusi lopettaa antabuksen käytön vedoten sen terveyshaittoihin.

Oikeasti, mitä mun pitäsi tehdä?

Vierailija
7/11 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäsikö syöttää niitä sille salaa?

Vierailija
8/11 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se sinulla paranne, ei millään muulla ku itse uskomalla että ilman voi olla, pitää hauskaa ja olla ihminen.

Vierailija
9/11 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sehän on sen hoitajan vika että miehes on juopps

en mää nyt semmosta oo väittänyt. Sitä vaan oon yrittäny sanoo, ett oon yrittänyt saada apuu, mutt ei oo tehonnut ainakaan vielä, kun kerran toi potilas valehtelee niin pahasti. Sitä tässä vaan mietin ett tietääkö ne auttajat sen, että kuitenkii ne potilaat valehtelee ja mitenkä pitkään tätä pitäsi katella?

Eli siis on apua haettu, mutta pitäiskö ottaa siihen sairaahoitajaan yhteyttä vai pitäikö vaan odottaa että parannus tapahtuis jotenkii itsestään näin, vaikka vielä nyt näyttää huonolta???????????????

Vierailija
10/11 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siltä tuntuu,ei se taida ukkoas haitat jos kerran sinäkin olet tietoinen valehtelustaan. Eipä se sairaanhoitaja miestäs raitista etkä tosiaan sinäkään..

Vierailija
11/11 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukkos on alkoholisti, eikä halua lopettaa. Sä joko kattelet sitä, tai sitten et.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi