Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun palstalle on tunkenut miehiä ja kaikenmaailman teinejä :(

Vierailija
25.08.2012 |

Eikä äijillä ja kakaroilla ole omia sivustojansa, joille voivat purkaa itseään. Minä olen täällä ainakin av-mammana jakamassa aivoituksiani muiden av-mammojen kanssa enkä kaipaa yhdenkään teinin ininöitä tai äijien lässytyksiä, niitä kuulen kotonakin riittävästi. Kiitos.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin että tämä on äijien palsta jonne mammat ovat tunkeneet!

Vierailija
2/58 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä äijillä ja kakaroilla ole omia sivustojansa, joille voivat purkaa itseään. Minä olen täällä ainakin av-mammana jakamassa aivoituksiani muiden av-mammojen kanssa enkä kaipaa yhdenkään teinin ininöitä tai äijien lässytyksiä, niitä kuulen kotonakin riittävästi. Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on mammojen ilot pilattu, maailma on menossa takaisin raiteilleen! BWAHWAHAHAH saatanan akat.

Vierailija
4/58 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta auringon alla.

Vierailija
5/58 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lässytä, kiitos.

Vierailija
6/58 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raukkaa.

Vierailija
7/58 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on avoin kaikille keskustelijoille, ei ole muiden vika että olet omissa mielikuvissasi rajannut sen vain tietynikäisille naisille.

Vierailija
8/58 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mikään pelkkien av-mammojen palsta. Tarkoitan sitä, että myös miehillä ja meillä teineillä on oikeus tulla tälle palstalle. Ja olisi epäilemättä silloinkin, jos tämä olisi vain äitien palsta. Ja kannattaako ihmisen turhaan stressata sillä asialla, että millaista porukkaa täällä liikkuu? Eikö ole muuta mistä valittaa kun pitää sitten tästä asiasta? :)Jos niin, niin olen iloinen aloituksen puolesta, sehän kertoisi vain sen, että sinulla on niin onnellinen elämä, että täytyy väkisin keksiä aiheita, joista valittaa. Sitä paitsi ne vauvat yms. on myös miesten asia, eikä pelkästään naisten (jos nyt ajatellaan lehden ja palstan nimeä)!

Terveisin 16-vuotias lukiotyttö

Vierailija
9/58 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oikeasti kiinnosta täällä mitkään miesasiamiesten lässytykset saati teinien angstiulinat. Tämä oli loistava palsta ja on vieläkin, mutta yksinomaan sen takia, että tämä on ollut täynnä AV_MAMMOJA, ja tänne ei todellakaan kaivata mitään vitun Teroja tai isoisiä, siis ylipäätään miehiä. EI teinejäkään, mutta ne mä vielä paremmin sulatan kun äijät.

MIKSI teidän pitää tunkea tänne, miksi ette voi keskustella ihan samantasoisia keskusteluja vaikka SUomi24:llä?

Tämä palsta menee pilalle kun munatelineet tulee tänne mellastamaan.

Vierailija
10/58 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin MAMULOVER

Vierailija
11/58 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitetaan että niitä vauvoja kuuluis tehdä nii ettei tarvitse saada tattia lainkaan ja pyllistellä miehille.

Mitään vauva-palstaa ei olisikaan ilman miehiä. Ettäs sen nyt tiedättä.

Vierailija
12/58 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu kun noita naisia tulee tänne meidän miesten keskustelupalstalle. Alkaa ihan oikeasti vituttamaan, eikä teidän pitäisi olla kiettiössä tai jossain?

Vierailija
13/58 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehet on tän netinkin keksineet ja onhan se teillekin helpompi kun enää ei ompeluseuroihin osallistuakseen tarvitse edes kotoaan lähteä eli on se teidänkin elämäänne helpottanut. Tuleeko siitä silti miehille muuta kuin tylytystä?

T. Miesasiamies.

valitetaan että niitä vauvoja kuuluis tehdä nii ettei tarvitse saada tattia lainkaan ja pyllistellä miehille.

Vierailija
14/58 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se taas nähtiin millaisia naiset on.

Vierailija
15/58 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittajien iän ja sukupuolen? Kuka minä olen - mies, nainen, nuori, vanha...?

Vierailija
16/58 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloita tonne oma keskusteluryhmä missä voit jakaa näitä "aivoituksiasi" muitten av-mammojen kanssa. täällä ei missään lue että tänne kuuluu vaan tietynikäiset NAISET. kyllä miehet ja me teiniäiditkin haluamme jakaa mielipiteitä ja kokemuksia ihan yhtäläilla täällä ku sinäkin ja myös meillä on ihan yhtälailla oikeus siihen ku sullaki, jos jurppii nuin paljon ni alota iha oma nettisivusto mihi ei saa kirjottaa miehet ja teinit.

Vierailija
17/58 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet on läpeensä mätiä. Mä en jaksais yhtään pedaripappojen avauksia enää lukea.

Vierailija
18/58 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet on läpeensä mätiä. Mä en jaksais yhtään pedaripappojen avauksia enää lukea.

Terve sinä avarakatseinen ihminen! Sinun viestejäsi sen sijaan on aivan ihana lukea!

Vierailija
19/58 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehet on tän netinkin keksineet ja onhan se teillekin helpompi kun enää ei ompeluseuroihin osallistuakseen tarvitse edes kotoaan lähteä eli on se teidänkin elämäänne helpottanut. Tuleeko siitä silti miehille muuta kuin tylytystä?

T. Miesasiamies.

Vierailija
20/58 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teinejä haukutaan? Moni 18 vee on paljo kybsempi kuin moni 21 vee, riippuu yksilöstä. Me ollana kuitenkin tän vmaan tuleaisuus ja maksetaan teiäki eläkkeet. Some respect ja Suomi on vapaa maa. Opiskelisist argumetnoimaan etkä vaan haukkuisi ihmisiä,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi