Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaha, 12-vuotiaan mese oli jänyt auki.

Vierailija
25.08.2012 |

Oli kirjoittanut yhdelle kovistytölle (josta kai tykkää) että kirosana kirosana kirosana tylsää, oispa lonkeroa!

Miten reagoisit? Tietääkseni pojalla ei ole kokemusta alkoholista, mutta pitäisikö huolestua vai uhoaakohan vain?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lonkero lopussa, niin käy ihmeessä ostamassa.

Vierailija
2/14 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luulen että brassailua vaan. Voit toki seurailla taustalla mitä viikonloppuisin touhuaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauraisin, ostaisin pullon lonkeroa ja sanoisin illalla:" tossa sitä lonkeroa nyt on, mitäs meinasit sillä tehdä?"

Vierailija
4/14 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et mitenkään muute epäile pojan juoneen

Vierailija
5/14 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yrittäisin tehdä salapoliisityötä onko jo juonut. En menisi paljastamaan, että olen lukenut hänen lähettämiä viestejä. Jos alkoholinkäyttö pitää ottaa hänen kanssa puheeksi, niin en kyllä silloinkaan puhuisi yhtään mitään hänen viestistä.

Oletettavasti kuitenkin vain haluaa tehdä tyttöön vaikutuksen. Toivottavasti tuollaiset tytöt unohtuu pikaisesti joihin vaikutus pitää tehdä tollaisilla jutuilla..

Vierailija
6/14 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ala-astelaiset brassailee juovansa?

Vierailija
7/14 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono äiti kun lapsesi ihannoi alkoholia eli kasvatit yhden puliukon lisää. Kasvatuksistasi olisin enemmän huolissaan

Vierailija
8/14 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne lapsella nyt väärä. Hyvä olisi jutella pojan kanssa alkoholin käytöstä ja muista asioista. Ei kuulosta hyvältä tuo viesti oli sitten totta tai uhoamista. Erityisesti ongelma ehkä on tuo että poika yrittää jonkun muun vuoksi olla jotain muuta kuin on. Olisi hyvä oppia että jokainen on hyvä omana itsenään eikä tarvitse esittää. Pidemmän päälle roolin vetäminen tulee rankaksi ja voi poikia isompiakin ongelmia.

Itselläni on myös 12v poika ja itse huolestuisin tuollaisesta. Meillä on juteltu pojan kanssa alkoholin käytöstä ja linja meillä on selvä että yksikään alle 18v ei saa käyttää alkoholia ja joka puheeseenkin puututaan. Tästä huolimatta pojalla on ikävaihe jossa heittää esittää lähinnä meille vanhemmilla että "maistaa" kaljaa. Tästä puhumme sitten pojan kanssa joka kerta, mutta esimerkki taitaa olla se pahemmasta koska isä juo silloin tällöin yhden tai kaksi olutta.

Vierailija
9/14 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono äiti kun lapsesi ihannoi alkoholia eli kasvatit yhden puliukon lisää. Kasvatuksistasi olisin enemmän huolissaan

Ihan normaaliltahan tuo kuulostaa. En usko että on syytä huoleen, pelkkää puhetta tuo varmaan on.

Vierailija
10/14 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pullo lonkeroa ja vissyvettä. Varovasti korkkaa lonkero ja juo lonkero pois. Laita vissyvettä tilalle. Kiinnitä korkki takaisin huollelisesti. Anna "lonkero" 12v:lle. Pidätä naurua tai mene toisaalle repeilemään.

Vierailija
11/14 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pullo lonkeroa ja vissyvettä. Varovasti korkkaa lonkero ja juo lonkero pois. Laita vissyvettä tilalle. Kiinnitä korkki takaisin huollelisesti. Anna "lonkero" 12v:lle. Pidätä naurua tai mene toisaalle repeilemään.

Meillä ainakin 12 raivostuisi, jos antaisin sille tuossa tilanteessa vaikka ihan oikean lonkeron, sillä sehän tajuaisi samantien, että olen lukenut sen viestejä... Joka sinällään on kyllä ihan kiellettyä.

Vierailija
12/14 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi parempi vaikka antaa lapselle se oikea lonkero kuin juottaa vissyä ja sanoa lapselle sen olleen lonkero. Tuolla tavalla poika saa aivan väärän käsityksen alkoholin vaikutuksesta ja siitä, paljonko kannattaa juoda sitten kun ekan kerran saa aitoa lonkeroa käsiinsä. (kun eihän se vissy mitään vaikuta)

Vierailija
13/14 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tietää, että valvon internetin käyttöä, esim. facebookia. Puutun asioihin, jos on puuttumista.

Minulla oli joskus alaikäsisiä fb-kavereita, mutta poistin heidät listaltani juuri tuosta syystä, että ryyppääminen oli aina statuksessa. Puhuvatko sitten totta vai uhoavatko vain, on kuitenkin sellaista kuivajuopottelua.

Tuon ikäisille on nykyisin kova juttu juoda energiajuomaa, jos se on kouluissa kielletty. Huoh. Itse olen tyhmä äiti ja kiusoittelen lastani tytöstä, jonka kanssa tiedän käyvän laskettelemassa ja mesettelevän. Vinkkaan ihan, että on muitakin tyttöjä olemassa.

Vierailija
14/14 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai miten muutenkaan sun kirjoitus meseen, lonkeroon ja yleiseen arvuutteluun liittyy...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi