Kuinka usein isovanhemmat hoitavat lastasi?
Kommentit (28)
Muut isovanhemmat eivät häntä hoida.
Pisimmillään tyttö on ollut äitini luona toisella paikkakunnalla 5 päivää. Ja moralisoijille tiedoksi, kyseessä on ollut mun sairaus.
eilen hoitivat jotta päästiin miehen kanssa kahdestaan kauppaan. tänään hoitavat pari tuntia, jotta saadaan alkaa purkamaan. meille on tulossa iso remontti.
Mulla siitä ihana tilanne, että on oma äiti, isä ja sen uusi puoliso, ja miehen vanhemmat, jotka kaikki on aivan ihania ihmisiä ja tykkää meidän lapsista.
Meidän lapsista pienempi on vielä rinnalla joten ei ole ollut hoidossakaan, isompi, 2,5-vuotias on ollut pari kertaa kaksi yötä hoidossa. Muuten kyllä kyläillään paljon näiden isovanhempien luona.
Meillä hoitaa mummelit tarpeen vaatiessa ja välillä ilman syytä.
Meillä on viime aikoina ollu tosi paljon pankissa ja vakuutusyhtiössä vierailuja joiden aikana lapset ( 1- vuotias ja 2 kk) on äidilläni joitain tunteja. Tälläsiä muutaman tunnin hoitoaikoja on ollu joka viikko jokunen kertaa viikossa reilun kuukauden.
Ensi viikolla olisi jälkitarkastusta lääkärissä ja terkalla ja taas olis tarvetta mummolle! ;)
Toisella mummolla on ollu molemmat lapset yhden yön, raskausaikaan toisesta oli yökyliä varmaan viitisen, siihen mukaanlukien yksi sedällä ja toinen kummilla vietetty yö.
Useampia öitä lapset ei ole kerralla ollu kun yhden, mutta minun puoleltani asia olisi ok. Mummotkin on sellasia jotka jaksaa hoitaa.
Ihanaa on että isäni on ehdottanut yökylää sitten esikoiselle kun pääsee vaipoista eroon (isäni ei ole koskaan vaihtanut lapsille vaippoja). Eli sinnekin pääsee tulevaisuudessa viettään laatuaikaa! =)
Anoppi haluaa mieluummin tulla tänne meille, mutta itse en häntä tänne halua silloin kun en itse ole kotona.
Yökylässä ei ole oltu.
Isäni hoitaa 5xvko lapsiani, hakee ne koulusta ja viettää iltapäivät heidän kanssaan! Lottovoitto tämä ratkaisu..jätti-kiitos isälleni.
Asuvat kaukana ja suurin osa yhteyksistä hoidetaan puhelinten ja sähköpostien välityksellä. Hoitajat on pyydettävä lähempää
Muuten lapsella hoitaj kotona noin kaksi kertaa kuussa 5-6 tuntia kerrallaan.