Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myy itse asuntoaan (Helsinki), vois kyllä vähän tsempata noissa valokuvissa......

Vierailija
24.08.2012 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme räjähtänyt aitakuva ja osa nurinpäin

Vierailija
2/11 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt on pari kuvaa kellahtanut kyljelleen, ei pitäisi valittaa. Huonompia kuvia ja kuvanlaatua olen nähnyt "ammattilaisten" ilmoituksissakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin tämä on kovinkaan hyvä kanava siihen.

Vierailija
4/11 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohja piirustus edes käsin piirrettynä antais jotain suuntaa ehkä vielä paremmin. Mutta minusta ihan kiva asunto, asun lähellä uudemmassa saman hintaluokan asunnossa.

Vierailija
5/11 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppä sopii "vaapivaan" makuun. Ookoo.

Vierailija
6/11 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitakuva on vähän ärsyttävä. Hintapyyntö varmaan ihan ok.

Itse tosin ostan Helsingistä ihan ok paikalta 100 kiloeuroa halvemmalla saman kokoisen kämpän ihan ok alueelta. Tyylistä en tässä kämpässä ulkoisesti tykkää mutta selvästi hyvin remontoitu. Toivottavasti ostaja löytyy. Kuvista se ei jää kiinni.

Vierailija
7/11 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velaton myyntihinta 365k€

Myyntihinta 385k€

Velkaosuus 20k€

Eli onko nyt pyörähtänyt väärin päin? Vai oonko mä vaan tyhmä?

Vierailija
8/11 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinni jäit.Sä myyt tätä asuntoa,eiks niin =D

Voitko samantien kertoa mulle mitä tarkoittaa lainavastike vai mikä se oli yhtiövastikkeen lisäksi?

Vierailija
9/11 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa laittaa joka huoneesta kuva, samoin huoneiston pohjapiirros. muuten siitä ei saa mitääb tolkkua, pohjapiirros on aina oltava.

Vierailija
10/11 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin Oikotien kuvat yleensäkin. Ihmiset tuntuvat ottavan kuvia sisustuksestaan, tiloista on vaikea saada käsitystä (paitsi tässä keittiöstä). mutta eihän ne kalusteet ole myynnissä!

Vierailija
11/11 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahoitusvastike tarkoittaa sitä summaa millä maksetaan tuota 20 tuhannen lainaa (joku taloyhtiön remontti) Hoitovastike on se millä rahoitetaan taloyhtiön kaikki normaalit kulut (lämmitys ,sähkö ,verot, vakuutukset, isännöinti, huoltoyhtiön palvelut yms.)

Yhtiövastike on nämä kaksi yhteensä. Jos maksaa pois velan, niin silloin ei tarvitse rahoitusvastiketta enää maksaa.

Ja tottakai velaton hinta on se, johon ei ole laskettu sitä 20 tuhannen lainaosuutta. Ja myyntihinta on velaton hinta + lainaosuus, myyjä kun haluaa päästä myös lainasta eroon, eikä maksa sitä itse pois.