Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, pari kysymystä ihastumisesta!

Vierailija
24.08.2012 |

Kysytään siis miehiltä, koska minua naista kiinnostaa onko naisten ja miesten kokemuksilla jotain eroa.

Tilanne, jossa olet oikein kunnolla ihastunut johonkuhun ja olet saanut vastakaikua. Kauanko olet jaksanut odottaa tai kauanko ihastuksen kohde on pyörinyt päässäsi, jos et ole nähnyt häntä?

Entä jos olet ihastunut varattuna, miten tilanne on vaikuttanut sinuun tai suhteeseesi, oletko esim. tehnyt aktiivista työtä unohtaaksesi ihastuksesi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne, jossa olet oikein kunnolla ihastunut johonkuhun ja olet saanut vastakaikua. Kauanko olet jaksanut odottaa tai kauanko ihastuksen kohde on pyörinyt päässäsi, jos et ole nähnyt häntä?

Entä jos olet ihastunut varattuna, miten tilanne on vaikuttanut sinuun tai suhteeseesi, oletko esim. tehnyt aktiivista työtä unohtaaksesi ihastuksesi?

Vierailija
2/10 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosia sitä miettii...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos on varattuna ihastunut (salaa) niin sitten kun on tullut ero niin vituttaa aivan käsittämättömästi että miksei silloin lähtenyt onnen perään vaan luuli että tämä vielä iloksi muuttuu

vuosia sitä miettii...

Vierailija
4/10 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se odottaminen riipu henkilöstä ja tilanteesta. Emme me miehetkään ole toistemme klooneja. Toiset jaksavat odottaa vuositolkulla ja toiset muutaman päivän.

Itse ainakin pyrin olemaan ihastumatta, jos olen varattu. Joskus olen silti ihastunut ja olen pyrkinyt unohtamaan kyseisen henkilön. Se on joskus vaikeaa. Herkemmin ihastuu toiseen, jos omassa suhteessa menee huonosti. Käsittääkseni tämä pätee myös naisiin.

Vierailija
5/10 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko silti olla niin, että pyrit unohtamaan hänet pian?

Kyllä, olen epätoivoinen ja haluan vastauksia epätoivoiseen tilanteeseeni epätoivoisesti. :D Ja tältä palstaltahan se totuus ei löydy, mutta eipähän ole muutakaan tekemistä juuri nyt.

ap

Vierailija
6/10 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sillä pääsin yli että ihastumisen kohteella oli koko ajan toinen nainen eikä meillä oikeassa elämässä voinut ikinä olla mitään todellista elämää.Tapasimme ainoastaan ravintoloissa.

Vierailija
7/10 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä jaksaa odottaa aika kauankin jos nyt edes jotain kontaktia on.. vaikka ei siis olisi nähnyt. Sanoisinko joitain kuukausia...

Ja jos oikein kovasti ihastuu, vaikka sit parisuhteessa ei sitä tietentahtoen pysty ihastustaan unohtamaan. Se unohtu sit muista syistä

Vierailija
8/10 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä jaksaa odottaa aika kauankin jos nyt edes jotain kontaktia on.. vaikka ei siis olisi nähnyt. Sanoisinko joitain kuukausia...

Ja jos oikein kovasti ihastuu, vaikka sit parisuhteessa ei sitä tietentahtoen pysty ihastustaan unohtamaan. Se unohtu sit muista syistä

Vierailija
9/10 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans toiminut tuo ikävien asioiden paljastuminen ihastuksen kohteesta, sillä pääsee kivasti eteenpäin asiasta. ;) Tällä kertaa vaan on kyseessä tapaus, josta ei ole mitään kielteistä tiedossa ja ottaa pahasti voimille. Siksi kiinnostaa myös miesten aivoitukset vastaavassa tilanteessa.

Lisää kokemuksia!

ap

Vierailija
10/10 |
25.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on monenlaisia. Minä en haaveile saavuttamattomista naisista. Jos olen ilmaissut naiselle kiinnostukseni enkä saanut vastakaikua tai hän osoittautuu varatuksi, pyrin unohtamaan ja unohdan hänet hyvin pian. Olisi kuitenkin iloinen yllätys, jos joku tuollainen mennyt ihastus tulisi toisiin aatoksiin ja kertoisi siitä. Aina ei ole oikea hetki (naimisissa tms.) mutta muuten uskon, että sama ihminen herättäisi helposti tunteet uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan