Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIkä on mielipiteenne tästä. Pitääkö mielestänne ex-puolison olla mukana

Vierailija
24.08.2012 |

päättämässä milloin ja miten yhteiset lapset tapaavat uuden kumppanin? Jos esimerkiksi ero on tullut kolmannen henkilön takia, niin pitääkö yhdessä mielestänne sopia, milloin on sopiva aika tavata äidin tai isän uusi "ystävä"?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu vanhempi tajuaa kyllä itse milloin on sovelias aika esitellä uusi kumppani lapselle - tyhmä taas ei tajua tuollaista vaikka kuinka joku toinen yrittäisi sanoa.

Vierailija
2/6 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat vanhemmat saa ihan itsenäisesti päättää ketä ja milloin esittelevät lapsille. Ei siihen toisella ole nokan koputtamista.

Esim. mun exälläni vaihtuu naisystävät vähän väliä ja yleensä se aina asuukin niiden naisten kanssa saman tien. Toki lapsemme (nyt 13 v) siis aina näkee ne naiset kun menee joka toinen viikonloppu isälle. En ole nähnyt mitään tarvetta asiaan puuttua, muuta kuin joskus muistuttanut ettei vaan alkoholia käytettääisi lapsen ollessa siellä paljoa, miehellä kun on sitäkin vikaa joskus ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumma ajatus, totta kai jokainen järkevä aikuinen tietää milloin voi esitellä uuden kummapnin lapsille.

Vierailija
4/6 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pystytään keskustelemaan yhdessä, miten lapset ova toipuneet erosta, oirehtivatko vielä vai voiko jo esitellä uuden kumppanin.

Vierailija
5/6 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma exä piti suhdetta jo avioliiton aikana ja tutustutti lapset salaa tyttöystävälleen ja sen lapsille. Se oli aika törkeää.

Sen verran pitää olla rajaa.

Vierailija
6/6 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nin sitten kun lapsi muuttaa kotoa, saisin esitellä.

Mutta kun en kysy. =D

(Sanoi vakavissaan kerran, että emme saisi harrastaa seksiäkään kun lapsi minun luona)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän