Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka surullisia, karmeita tarinoita ravistelluista vauvoista :(

Vierailija
28.06.2012 |

Englannin taitajille.

http://brittneysbs.tripod.com/index.htm

Älkää koskaan ikinä milloinkaan ravistelko lasta!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksei samalla 20 kertaa? Kamalaa ja väärää molemmat on.

Vierailija
2/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no www.brokenangel.org sivulla on vähemmän onnekkaita lapsia. Joka lasta satuttaa, ei ansaitse elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se onkin brokenchild se sivusto. Tässä youtubevideo ko sivuston osasta lapsista.

Vierailija
4/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on kertonut kuinka isäni tuppasi ravistelemaan minut hiljaiseksi vauvana. Siksipä äiti ei koskaan uskaltanut jättää minua isän hoidettavaksi, siksi aikaa kun äiti olisi hoitanut omia asioitaan tai levännyt. Olin järkyttynyt tästä uutisesta kun sen sain tietää muutama vuosi sitten. Olin kuitenkin onnekas kun en mitään vaurioita saanut. Hirvittävää miten ihmiset tekevät tuollaista. Ihmettelen miten omassa tapauksessa äiti jatkoi isän kanssa olemista asiasta huolimatta.

Vierailija
5/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä häenlle on aikanaan tehty. Ei hänen vauva-aikanaan ravistelusta puhuttu. Vauvan kohtelu saattaa olla niin siellä jossain syvällä alitajunnassa, että tulee sitten oman lapsen kanssa esiin. Hyvä, että vihdoin on esillä ravistelun vahingollisuus

Vierailija
6/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku hoitaja voi ravistella vauvaa niin, että pää osuu _yli 20 kertaa_ seinään. Millaisia hirviöitä tuollaiset ihmiset ovat? Kuinka joku voi tehdä niin vauvalle, omalle tai vieraalle :(

Itsekin 4 lapsen äitinä ja entisenä pph:na tiedän, että jatkuva itku ja tappelu ja mankuna voi olla tosi raskasta, mutta ei ole koskaan käynyt edes mielessä tarttua pieneen ihmiseen ja alkaa ravistella. En ymmärrä minkälainen väsymys tai mielenhäiriö ajaa sellaiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme