Heh, kuolen nauruun... miten ihmeessä meidän poika 1v9kk.
onnistu kakkaamaan PATTERIN ALLE:D:D ihan totta, ensin huomasin että oli kakannut lattialle ja siivosin tietenkin pois... ihmettelin jälkeenpäin että miten täällä haisee vielä kakka vaikka missään en nähnyt... vanhempi lapsi tuli sitten yökäten kertomaan että; äiti täällä on vielä kakkaa!!! minä siihen että älä huijaa ja en usko kun kerran siivosin jo.... no menin kuitenkin kattomaan ja siellä tosiaan oli sitä itteensä ja patterin alla :) siis tosi vaikee kertoa mutta ei sitä oltu sinne laitettukaan kun siinä patterin alla seinässä oli kiinni kokonainen pökäle :)) kyllä ihmetytti että miten se sinne oli joutunut :DD
Joo ja ihan siksi kerroin kun oli mielestäni niin huvittavassa paikassa...
hhehheh
Kommentit (21)
ihme huumorintaju sulla...tai sitten mulla, kun ei yhtään täällä naurata tuo juttusi.
Kertoo vaan siitä, että äidillä ei ole mielenkiintoa huolehtia lasta potalle!
onhan tuo nyt hassua. Jännä, että mammoissa aina löytyy näitä niuhottajia.
Minä ainakin huolehdin lapseni potalle, itse asiassa jopa liian usein. Olen kyllä yrittänyt harventaa... Joskus vain lapseni ei ehdi kertoa, että hänellä on pottahätä, vaan kakka tulee minne sattuu. Onneksi näin käy todella harvoin.
Taitaa taas valittaa joku, jonka oma lapsi kulkee vaipoissa kolmevuotiaaksi... :)
T: kolmonen
Meillä ei kyllä ole kakkaa tehty minnekään muualle kuin vaippaan tai pottaan ja vessassa istuen..
Ihan älytöntä!!! Pakko olla provoilua!!!
ole ymmärtänyt koskaan noiden pissakakkapierujuttujen hauskuuden päälle, että siinä mielessä olen huumorintajuton.
Vielä pitää tulla tänne palstalle kertomaan, kun lapsi ulostanut lattialle!!!
Oisko vaippa tai potta mitään?
t.5
Lapseni oppi päiväkuivaksi 1½ vuotiaana ja oli yökuiva 1v 9kk, eli tiedän mistä puhun =) niin ja lapseni ei koskaan ole paskonut lattialle! Ei se lapsenkaan kakka tule ihan hetkessä, eli kyllä se kikertää sitä aikansa ja silloin ehtii vielä oikein hyvin potalle/pöntölle!
-6-
Ja kakkaamiseen kun ei mene kuin muutama sekunti. Jos menee kauemman, hän yleensä ehtii ilmoittamaan hädästään.
kolmonen, jonka lapsi käy potalla ainakin puolen tunnin välein, joskus useamminkin
niin hauskaa, että olisitte muovailleet tuosta hauskasta paikasta löytyneestä hauskasta ulosteesta jotakin hauskaa jouluaiheista koko porukalla. Siinä sitä olisi vasta ollut nauruun kuolemista!
Minusta se kertoo kodista jotakin erittäin ikävää, jos on sula mahdottomuus, että alle 2-vuotias lapsi pääsisi tekemään asiansa johonkin muualle kuin superäidin valvomana pottaan. Taapero nauttii kun saa ilmakylpyillä vapaana, eikä kaikilla 1v9kk ikäisillä ole vielä niin kehittynyt pidätyskyky, etteikö vahinkoja tulisi. Oikeasti säälittää tuommoisten kyttääjätyrannien lapset...
, mutta ihmetys onkin tuossa nauruun kuolemisessa. Mikä siinä on niiiiiiiin hauskaa? Voisiko joku valaista?
femma
Lapsiparkaa, jos kokenut, että vahinko olisi kauhistus! Näin niitä kallonkutistajien asiakkaita tehdään.
Vierailija:
Lapseni oppi päiväkuivaksi 1½ vuotiaana ja oli yökuiva 1v 9kk, eli tiedän mistä puhun =) niin ja lapseni ei koskaan ole paskonut lattialle! Ei se lapsenkaan kakka tule ihan hetkessä, eli kyllä se kikertää sitä aikansa ja silloin ehtii vielä oikein hyvin potalle/pöntölle!-6-
Sun mielestä on siis tasan kaksi vaihtoehtoa: Joko annat lapsesi paskoa mihin sattuu tai sitten pelottelet hänet potalle.
Oisko kukaan kultaisen keskitien kannalla?
Että aina pitää vetää äärestä laitaan.
Sellaista se opettelu on. Olisi ahdistava ajatus, että koko ajan kyttäisin lastani. Lapsi kun -kuten aikuinenkin- tarvitsee tilaa. Etkö koskaan käännä katsettasi lapsestasi? Vai vääntääkö se sitä kakkaa yli 10 minuuttia?
Vierailija:
Sun mielestä on siis tasan kaksi vaihtoehtoa: Joko annat lapsesi paskoa mihin sattuu tai sitten pelottelet hänet potalle.
Oisko kukaan kultaisen keskitien kannalla?
Että aina pitää vetää äärestä laitaan.
Luepa kohta 15.
Tuo edellinen jäi nimeämättä.
femma
Vierailija:
Luepa kohta 15.
Tuo edellinen jäi nimeämättä.femma
5 ei ole = 6
Mutta samoilla ajatuksilla kuitenkin eli toista mieltä kanssasi.
Miten olet toista mieltä kanssani? Olet siis sitä mieltä, että katse pitäisi koko ajan olla lapsessa? Eikö se olisi hieman painostavaa? (Siis lapsesta...)
Vierailija:
5 ei ole = 6
Mutta samoilla ajatuksilla kuitenkin eli toista mieltä kanssasi.
En ollut koko tapahtumaa huomannut, illalla vasta huomasin,että seinän alareunassa oli pökäle. Oli ollut jo jonkin aikaa, kun oli jo vähän kuivanut... Kaikkeen ne pystyy. :)