Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos vaan kovasti sinä saatanan kivaa leikkivä äitipuoli, joka meikkasi

Vierailija
23.08.2012 |

4-vuotiaani silmät niin, että itku tuli kun ne ripsarit ja kajalit piti kotona pestä pois!

Kyllä niin näkee kellä ei ole omia lapsia!!!!!!

Terkkuja JKLään, Markon uudelle tyttikselle ===))))

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi herranen aika. Ap, säälittää kaltaisesi katkerat exät, ei voi muuta sanoa... Turha vakuutella siinä mitään, että on uus mies ja kaik hyvin, katkera olet. Ja säälittää kyllä se sun uus miehes, kun on tollaisen kanssa kimpassa.

Siis häh? Miten tuollaisia asioita tulee jollekkin edes mieleen? En saanut ap:n viestistä ollenkaan sitä käsitystä, että hän olisi mitenkään "katkera". Onko sinulla oikein käsitystä koko sanan tarkoituksesta?

Hänhän on vihainen siitä, että pikkuipana oli meikattu. Se on ihan eri asia ja täysin ymmärrettävää. Kyllä äiti saakin olla tuohtunut jos lapsen kanssa on erimielisyyksiä, sillä hänhän on lapsen äiti ja kasvattaa lastaan niinkuin parhaaksi näkee -niin me muutkin äidit teemme.

Vierailija
42/65 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää äitipuoli antoi 100€ 18v-vuotislahjaksi tatuointiin.

Olet varmasti ylpeä, että onnistuit pilaamaan vihaamasi nuoren naisen elämän ja mahdollisuudet. Kuole kusipäisyyteesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös aikuisia? Tero

Vierailija
44/65 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää äitipuoli antoi 100€ 18v-vuotislahjaksi tatuointiin.

Olet varmasti ylpeä, että onnistuit pilaamaan vihaamasi nuoren naisen elämän ja mahdollisuudet. Kuole kusipäisyyteesi.

on pilattua? :D

Vierailija
45/65 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikattu vedenkestävillä meikeillä ja lapsi oli itkenyt kivusta kun niitä oli pesty pois.

Itse en ainakaan laittaisi vedenkestäviä meikkejä lapsille ja niitä myrkkulapuilla sitten puhdistaisi.

Mutta aaveella kaikki on toki mahdollista. Kaipa se sitten on tätä päivää, että eskarilaisetkin kulkevat vedenkestävissä meikeissä.

voi herranen aika. Ap, säälittää kaltaisesi katkerat exät, ei voi muuta sanoa... Turha vakuutella siinä mitään, että on uus mies ja kaik hyvin, katkera olet. Ja säälittää kyllä se sun uus miehes, kun on tollaisen kanssa kimpassa.

Siis häh? Miten tuollaisia asioita tulee jollekkin edes mieleen? En saanut ap:n viestistä ollenkaan sitä käsitystä, että hän olisi mitenkään "katkera". Onko sinulla oikein käsitystä koko sanan tarkoituksesta? Hänhän on vihainen siitä, että pikkuipana oli meikattu. Se on ihan eri asia ja täysin ymmärrettävää. Kyllä äiti saakin olla tuohtunut jos lapsen kanssa on erimielisyyksiä, sillä hänhän on lapsen äiti ja kasvattaa lastaan niinkuin parhaaksi näkee -niin me muutkin äidit teemme.

Vierailija
46/65 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli mojovat ihottumat naapurintädin huulipunista. En tykänyt.

Vierailija
47/65 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä kuullu kenestäkään joka pitäisi äitipuolestaan.

Kyllä mun 8-vuotiaani tykkää kovastikin eksäni nykyisestä aviovaimosta. Eikä minua äitinä kirvele tippaakaan, päinvastoin. =) Itse en naista tunne, mutta hyvä tyyppi sen on oltava, kun mun lapsi sanoo niin. =)

Vierailija
48/65 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vedenkestävät meikit voi puhdistaa ihan vaikka kosteusvoiteella ja pumpulilla sievästi pyyhkimällä, ei tarvitse kiusata lasta hankaamalla silmiä vedellä ja saippualla. Turha syyttää tyttistä, jos itse olet lasta kiusannut toimimalla väärin ja tuottamalla turhaa kipua lapselle. Taidat olla juuri sitä ihmistyyppiä, joka käyttää lasta välikappaleena ja laittaa lapsen kärsimään, ja syyttää tästä muita.

Vierailija
49/65 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuttuisin tuossa tilanteessa myös. En todellakaan halua, että lastani joku meikkaisi/myrkyttäisi ylimääräisillä kemikaaleilla! Ottaisin asian puheeksi ex:n kanssa, että asia tulisi selväksi. Vaikka se olisi miten kivaa niin jyrkkä ei tulee täältä tuon ikäisen lapsen suhteen. Muitakin kivoja tapoja on olemassa.

Vierailija
50/65 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkileikit on lapsille roolileikkiä siinä missä muukin. Jos lapsesi kokeilee kenkiäsi, onko hän sinun mielestäsi perverssi?

Ap ei ole puhunut mistään kenkien kokeilusta ja meikkileikistä vaan siitä, että hänen 4v tyttärelleen laitettiin vedenkestävää kajaalia ja ripsiväriä.

Minulla on 6 vuotias tytär ja en missään nimessä laittaisi hänelle kajaalia saati ripsiväriä (toki kynsilakat, puuterit ja huulikiillot on kokeiltu)!

Mitä jos ap:n tytär olisi hieronut tökötit silmiinsä ja saanut jonkun allergisen reaktion? Minun lapsellani ainakin on herkät silmät.

Vierailija
51/65 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkileikit on lapsille roolileikkiä siinä missä muukin. Jos lapsesi kokeilee kenkiäsi, onko hän sinun mielestäsi perverssi?

Ap ei ole puhunut mistään kenkien kokeilusta ja meikkileikistä vaan siitä, että hänen 4v tyttärelleen laitettiin vedenkestävää kajaalia ja ripsiväriä. Minulla on 6 vuotias tytär ja en missään nimessä laittaisi hänelle kajaalia saati ripsiväriä (toki kynsilakat, puuterit ja huulikiillot on kokeiltu)! Mitä jos ap:n tytär olisi hieronut tökötit silmiinsä ja saanut jonkun allergisen reaktion? Minun lapsellani ainakin on herkät silmät.

Onhan se kamalaakin kamalampaa tuollainen!!

:D

Vierailija
52/65 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaa tänne Markon tyttis Jyväskylästä! Markolla ja tyttiksellä tulee olemaan hauskaa, kun juttu leviää!

Vierailija
53/65 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaa tänne Markon tyttis Jyväskylästä! Markolla ja tyttiksellä tulee olemaan hauskaa, kun juttu leviää!

Samaa mieltä. Ap olisi voinut (ystävällisesti) ottaa asian esille lapsen isän ja tämän uuden tyttöystävän kanssa. Erittäin kypsymätöntä touhua melskata asiasta täällä. Lisäksi ap voisi olla iloinen, että lapsen äitipuoliehdokas haluaa tehdä juttuja lapsen kanssa, vaikka 4-vuotiaan silmien meikkaaminen ei nyt niin hyvä ajatus ollutkaan. Puhumalla asiat yleensä selviää.

Vierailija
54/65 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole itsellä lapsia, mutta sen verran tajuan että semmoset kajaali-ripsari -hommat ei kuulu kuin vasta esimurkuille (ja joidenkin mielestä ei niillekkään). Sehän on kivuliasta lapselle pestä pois, ja muutenkin toisten silmämeikkejä ei saa käyttää. Ties mitkä silmätulehdukset tulee.

Alle kouluikäisten sukulaistyttöjen kanssa ollaan kyllä huulipunilla, luomiväreillä ja sen sellaisilla leikitty. Olet ap mielestäni ihan aiheesta tuohtunut, voisit tämän kyllä sanoa äitipuolelle ihan suoraan. Kertoa selvästi mitkä meikit on kiellettyjä ja miksi.

Vierailija
55/65 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidit laittavat omille 4 v muksuilleen vedenkestäviä ripsareita ja muita meikkejä? Koska niin paljon puolustavia kannanottoja tämä meikkaaminen sai? Olen yllättynyt!

Vierailija
56/65 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidit laittavat omille 4 v muksuilleen vedenkestäviä ripsareita ja muita meikkejä? Koska niin paljon puolustavia kannanottoja tämä meikkaaminen sai? Olen yllättynyt!

Pesemällähän ne saa pois, ei ne naamaan kiinni jää.

Vierailija
57/65 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on ollut myös tytön iskä paikalla ja ehkä olisi syytä jutella iskän kanssa mitä saa tehdä ja mitä ei. Ja iskällä on kai päätösvaltaa tyttäreensä silloin kun tyttö on tämän hoidossa. Allergiaahan lapselle ei tullut eikä mitään muutakaan kärsimystä ennen kuin äippä alkoi ronskein ottein hinkata silmistä meikkejä saippualla.

Käy lasta sääliksi, kun katkera ex kostaa pienelle lapselle sen, että tytöllä on ehkä ollut hauskaa isän uuden puolison kanssa, ehkä lapsi on itse halunnut kokeilla meikkaamista eikä iskän uusi ole viitsinyt kieltää. Häpeä nyt edes, ap!

Vierailija
58/65 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin kyllä niin herkät silmät (ihan ilman allergioita) että ajattelisin 4v silmien olevan vielä herkemmät.

Vierailija
59/65 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen etu on se, ettet osaa yhtään hillitä itseäsi? Aivan sama mitä tähän mennessä on tapahtunut.

Rauhoitu nainen ja hanki elämä.

Vierailija
60/65 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu meikit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan