Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos vaan kovasti sinä saatanan kivaa leikkivä äitipuoli, joka meikkasi

Vierailija
23.08.2012 |

4-vuotiaani silmät niin, että itku tuli kun ne ripsarit ja kajalit piti kotona pestä pois!

Kyllä niin näkee kellä ei ole omia lapsia!!!!!!

Terkkuja JKLään, Markon uudelle tyttikselle ===))))

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen oiski tehny vaikka joku muu lapsia hoitanut, siis meikannu lapsen kans?

omia silmämeikkejä laitettavan, misk ylipäänsä pitää laittaa mitään silmämeikkejä? joku huulikiilto ja kynsilakka viel menis.

ap

Vierailija
22/65 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän aikuisetkaan lainaa toistensa meikkejä, saati sitten leikki-ikäiset lapset joltain puolitutulta.

Minä meikkaan ihan ammatikseni puolituttuja... ja osaan pestä kotisudit/harjatkin joka käytön jälkeen hyvin+desinfioida.

Ap voi ihan nätisti panna Markon kautta viestiä, että ei toivo enää meikkejä lapselleen, koska niitä on hankala poistaa.

Itse ajatus oli kuitenkin hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi herranen aika. Ap, säälittää kaltaisesi katkerat exät, ei voi muuta sanoa... Turha vakuutella siinä mitään, että on uus mies ja kaik hyvin, katkera olet. Ja säälittää kyllä se sun uus miehes, kun on tollaisen kanssa kimpassa.

Vierailija
24/65 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit antanut olla ja näyttänyt tytölle aamulla, miten nätti hän onkaan nyt.

Vierailija
25/65 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän aikuisetkaan lainaa toistensa meikkejä, saati sitten leikki-ikäiset lapset joltain puolitutulta.

Minä meikkaan ihan ammatikseni puolituttuja... ja osaan pestä kotisudit/harjatkin joka käytön jälkeen hyvin+desinfioida.

Ap voi ihan nätisti panna Markon kautta viestiä, että ei toivo enää meikkejä lapselleen, koska niitä on hankala poistaa.

Itse ajatus oli kuitenkin hyvä.

yleensähän se meikkien lainaaminen on sitä, että toisen ripsarilla meikataan ja kajalia heti toisen laiton perään. Ikinä en ole nähnyt että kukaan tuossa touhussa desinfioisi (itse en ole koskaan toisten meikkejä lainannut)

Vierailija
26/65 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko ottaa lapsellesi äitipuoli, kumman otat? Sen joka ei siedä lasta silmissään vai sen joka hassuttelee lapsen kanssa ja tekee asioita yhdessä (vaikka olisikin joskus ajattelematon)?

Etköhän sinä itsekin ole joskus lasten kanssa tehnyt jotain ja sitten tajunnut, että olipa huono idea???

Vierailija
27/65 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko ottaa lapsellesi äitipuoli, kumman otat? Sen joka ei siedä lasta silmissään vai sen joka hassuttelee lapsen kanssa ja tekee asioita yhdessä (vaikka olisikin joskus ajattelematon)?

Etköhän sinä itsekin ole joskus lasten kanssa tehnyt jotain ja sitten tajunnut, että olipa huono idea???

Vierailija
28/65 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan karmealta äitipuolelta. Ämmä yrittää hassutella ja leikkiä lapsen kanssa.

TOIVOTTAVASTI JOUTUU HELVETTIIN

Vierailija
29/65 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan karmealta äitipuolelta. Ämmä yrittää hassutella ja leikkiä lapsen kanssa. TOIVOTTAVASTI JOUTUU HELVETTIIN

saisi edes saada niitä omia lapsia, ennenku luulee tietävänsä miten 4veen kanssa toimitaan.

Vierailija
30/65 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi gauhee! Munkin 4-vuotias tykkää hassutella meikeillä. Onhan se meikkien pesu vähän kurjaa mutta ilmeisesti hauskuuden arvoista koska tykkää edelleen meikkileikeistä. Vähän samahan se on kun leikkii legoilla ja kumoaa kaiken lattialle, meinaa itku päästä kun ne joutuu itse keräämään...

Vierailija
31/65 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole vielä haukkuja tullut ;)

Vierailija
32/65 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellenäkin on samaa ikäluokkaa oleva tytär ja lisäksi olen äitipuoli kahdelle.

Komppaan ap:tä, minäkään en tykkäisi tuosta lapsen meikkaamisesta, en itsekään ole antanut tytön meikata enkä kyllä ole noiden "puolikkaiden" naamaan tai hiustyyliin puuttunut. Se linjanveto on mielestäni täysin lasten äidin ja isän päätettävissä.

Tarkoitus oli varmaankin tuolla äitipuolella hyvä, mutta ajattelematontahan se oli.

Vierailija
33/65 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meikkaan ihan ammatikseni puolituttuja... ja osaan pestä kotisudit/harjatkin joka käytön jälkeen hyvin+desinfioida. Ap voi ihan nätisti panna Markon kautta viestiä, että ei toivo enää meikkejä lapselleen, koska niitä on hankala poistaa. Itse ajatus oli kuitenkin hyvä.

yleensähän se meikkien lainaaminen on sitä, että toisen ripsarilla meikataan ja kajalia heti toisen laiton perään. Ikinä en ole nähnyt että kukaan tuossa touhussa desinfioisi (itse en ole koskaan toisten meikkejä lainannut)

tehdään erillisellä siveltimellä, ei kynällä. Jos on pakko käyttä kynää, se ainakin teroitetaan uudelleen kunnolla.

Toisaalta, terveen ihmisen silmissä ei ole sellaisia bakteereja, että tuo nyt mikään katastrofi olisi, vaikkei olisikaan kovin hygieeninen. Silmätulehdus tarttuu toki, muttei sekään aina kovin herkästi - ja sen nyt yleensä näkee/tietää, eikä lainaa siinä vaiheessa meikkejään.

Vierailija
34/65 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida olla pokkaa, saat kuulostamaan itsesi enemmän katkeralta vaikka muuta väitätkin.

Eniwei, itse olen "äitipuoli", mutta sen verran kunnioitan lasten omaa äitiä, että en kyllä menisi pienen lapsen naamaa meikkaamaan, jollen tietäisi että se on äidille ok!-- ja vaikka olisikin ok, niin en mä kyllä siltikään pienen silmiin mitään laittais.

Huulipuna, poskipuna ehkä menis, mutta silmät ei.

Minäkin suuttuisin, jos joku mun lapsen naaman meikkais, jos kyseessä olisi neljä vee. Haluaa ne lapset tehdä kaikkea muutakin kun meikata, eikä niille kuitenkaan joka asiassa anneta periksi.

Musta sen naisen olisi todellakin pitänyt kysyä ensin äidiltä.

Vierailija
35/65 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin jättäisi lastenohjelmat ja musiikit kehityksessä väliin ja siirtyisi suoraan aikuisten ekokuviib ja laittaisi lisäksi push-upit nelivuotiaalle.

Vierailija
36/65 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin jättäisi lastenohjelmat ja musiikit kehityksessä väliin ja siirtyisi suoraan aikuisten ekokuviib ja laittaisi lisäksi push-upit nelivuotiaalle.

meikkasi täti kun oltiin 5v ja olihan se upea tunne kun sitten laahustettiin äidin verhojen ja hamosten kanssa ympäri kämppää. Ihme nillitystä

Vierailija
37/65 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkileikit on lapsille roolileikkiä siinä missä muukin. Jos lapsesi kokeilee kenkiäsi, onko hän sinun mielestäsi perverssi?

Vierailija
38/65 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös aikuisia?

Tero

Vierailija
39/65 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai lapsen isälläkin jotain valtaa on päättää tyttärensä asioista?

Musta sen naisen olisi todellakin pitänyt kysyä ensin äidiltä.

t. tyttis

Vierailija
40/65 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytetään nätimmältä kuin oikeesti on?? Ja peitetään rumuutta, mistä mies sitten tietää kuka on oikasti nätti, kun kaikki valehtelee??? Taitaa olla kyse naisluonteesta. Terv: mies aidosti isolla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi