Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auta mua tulkitsemaan miestä?

Vierailija
23.08.2012 |

Lyhyesti: Olemme työkavereita, molemmat varattuja, emme etsi mitään salasuhdetta, mutta tunnemme vetoa toisiimme. Päädyimme firman juhlissa säheltämään humalapäissämme. Nyt haluan tietää, missä miehen puoleta mennään (olenhan dorka, enkä voi sitä suoraan kysyä).

Pari päivää tapahtuneen jälkeen oli hiljaista työpaikalla. Tottakai moikkasimme, kun kohdattiin, mutta meitä hymyilytti hirveästi toistemme läsnäollessa. Minulla oli teiniolo kaikin mahdollisin tavoin.

Sitten mies laittaa illalla sähköpostia, jossa on vähän työasiaa, ja kysymys "mikä fiilis sulla on".

Vastaan että fiilis on hyvä, en jaksa syyllistää itseäni tapahtuneesta jne..Kysyin onko miehellä hirveä morkkis tapahtuneesta.

Hän vastaa mm., että pakkohan asiat on huumorilla ottaa, annos itseruoskintaa suoritettu ja elämässä sattuu erilaisia kohtaamisia.

Minä laitan miehelle, että "No hard feelings?"

Mies vastaa, että "ei tosiaan. .. ja miten niin hard feelings, oliko tuo nyt sitten se freudilainen lipsahdus? Entä sinulla?"

Vastaan että taisi olla, kaikki ok mun puolesta, hymyillään tapahtuneelle. Ja että toivottavasti asia ei nyt leviä muille..

Miehestä ei kuulu enää mitään, eikä seuraavanakaan päivänä (jolloin juttelemme kyllä töissä ja meitä taas kauheasti hymyilyttää ja vähän ujostuttaa toistemme seurassa. Mies on se joka hakeutuu juttelemaan mulle.

Sitten seuraavana päivänä mies laittaa s-postia: "Olisi tosiaan hyvä ettei mitään puheita leviä.. Kieltämättä hieman jännältä tuntuu kohdata konttorilla, certain wibes you know. Toisaalta ihme jos ei mitään sivuvaikutuksia olisi. Kaikki ok täällä"

Vastasin miehelle, että niin onhan tässä viboja ilmassa, ehkä ne tasaantuu ajan kanssa.(sekä muutakin asiaa laitoin).

Mies vastaa tähän yleiseen muuhun asiaan. Minä jatkan vastaamalla hänelle, ja lisään viestiin vielä että kävin lounaalla yhden sinä iltana kun pussailimme paikallaolleen henkilön kanssa, eikä vihjannut sanallakaan tapahtuneeseeen.

Miehestä ei ole sen jälkeen kuulunut.

Miten mä tulkitsen näitä juttuja?? Toisaalta musta tuntuu että sitä voisi vähän kiinnostaa, muttei tahdo kuitenkaan pettää vaimoaan (sanoi silloin firman juhlissa sekoillessamme, ettei haluaisi ikinä erota vaimostaan, mutta ei voi sille mitään että haluaa mua aivan hirveästi. Mä sanoin samoin miehelle). Onko tässä nyt kyseessä ihan harmittomat viestit vai onko flirttiä ilmassa? Auttakaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne lienee se että häntä voisi varmaan kiinnostaa jos olisi vapaa, mutta kun ei ole, niin ei halua mitään enempää vaan lähinnä toivoo että juttu menee hiljaa ohi eikä tule ainakaan muille firmassa tietoon.

Vierailija
2/17 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluaa kyllä pysyä vaimonsa kanssa yhdessä, mutta pieni salasuhde voisi piristää ja hän ottaisi mielellään joskus uusiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluaa kyllä pysyä vaimonsa kanssa yhdessä, mutta pieni salasuhde voisi piristää ja hän ottaisi mielellään joskus uusiksi.

Näin mäkin tulkitsen. Ja sehän sopisi mulle mitä parhaiten. En ala hyökkäämään, enkä tekemään aloitteita, katsotaan mihin johtaa.

Ekalle vastaajalle:

Voit toki olla oikeassa, ja ehkä oletkin, mutta mietin vaan että eikö silloin riittäisi, että sen jälkeen kun on todettu että kaikki on ok, mies lopettaisi viestittelyn. Eikä myöskään hakeutuisi seuraani? Itselläni oli joskus juttua työkaverini kanssa (toisessa firmassa, ennen parisuhdetta) ja koska mua ei sen suuremmin kiinnostanut, välttelin tyyppiä enkä todellakaan laitellut sille viestiä.

AP

Vierailija
4/17 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon asemaan asettumine on tietysti mahdotonta. Tottakai kaveri haluaa säilyttää varahoitonsa.

Vierailija
5/17 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. kokemusta löytyy vastaavasta :)

Vierailija
6/17 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon asemaan asettumine on tietysti mahdotonta. Tottakai kaveri haluaa säilyttää varahoitonsa.

säilyttää. Mulle tämä olisi puhtaasti seksiä, ei muuta, ja aina parempi jos olisi sitä miehellekin.

Kurjaa että mies on naimisissa, kurjaa että minä olen naimisissa, mutta olemme aikuisia ihmisiä ja kannamme itse ristimme tämän asian suhteen.

ap

Vierailija
7/17 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miestä kiinnostaa.

Eikä mies siinä tilanteessa kauheasti mieti avioliittoaan vaan lähinnä sitä mitä sinun kanssasi vois olla.

Kiinnostunut on. Ja vielä enemmänkin, tosi kiinnostunut niin ettei meinaa housuissa pysyä.

Vierailija
8/17 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä mies lähinnä säikähti sitä jos sinä olet katunut tai harmittelet asiaa ja siksi lähinnä komppaa sinun mielipiteitäsi.

Itse luulisin että mies olisi valmis vaikka heti naimaan työpaikalla salaa kanssasi jos tietäisi että asia ei leviäisi eikä siitä jäisi kiinni.

Hän ei siis halua jättää vaimoaan ja pelkää jäävänsä kiinni, mutta muuten asia tuskin olisi ongelma, jos vain sinä näytät vihreää valoa. Ei vain halua menettää kasvojaan alkamalla itse ehdottelemaan jos sua ei siis kiinnostaisikaan.

Miehen veikkailua tämä...

Vierailija
9/17 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen ettei mies uskalla tehdä aloitetta? On kuitenkin erittäin korkeassa asemassa firmassamme. Mä taas en tiedä miten päin olisin, haluisin laittaa viestiä että Haluan Sut Nyt, mutta jospa olenkin tulkinnut kaiken väärin ja hän haluaakin olla ystävällinen ja mukava jne jne.. Ja sittenpä vasta mulla on kiusallista.

AP

Vierailija
10/17 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheutat harmia vaan itsellesi sekä muille. Lisäksi saat loppupeleissä paskan ihmisen maineen jopa työpaikallasi.

Vierailija
11/17 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo henkilö, jonka kanssa kävin lounaalla ja josta kerroin tälle toiselle miehelle, (se joka oli paikalla ja joka luultavasti näki mitä tapahtui), on taas minun alaiseni ja mieshenkilö.. Eikä täällä firmassa nyt ole ollut tapana hirveästi käydä lounailla a)alaisten kanssa b)miehet ja naiset sekaisin. Tämä alaiseni vaan on niin uskomattoman kiva tyyppi ja mua aika paljon nuorempi, joten olin tosi iloinen että pyysi mua lounaalle.

Tuli vaan mieleen, että ajatteleekohan tämä mies (siis se kenen kanssa sähelsin) että laitoin tahallani viestiä hänelle, että käyn lounaalla muiden miesten kanssa, että hän ei kiinnosta.

Jessus miten teiniksi tässä muuttuu.

AP

Vierailija
12/17 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puulaakifirma se on jos korkeassa asemassa oleva mies kirjoittaa wibe eikä vibe?

Joo, kyllä se aika varmasti haluaa seksiä viestiensä perusteella.

Vierailija
13/17 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan panna sua, toisaalta kuka mies ei panisi, jos edes vähänkään kohtuullinen nainen tyrkyttäisi.

Vierailija
14/17 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naida napsautatte taas seuraavissa firman kekkereissä ja sitten taas alatte uudelleen tän ihmettelyn. Ja sitten taas seuraavissa kekkereissä ..... jne homma jatkuu.

T: Saman kokenut

Vierailija
15/17 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tämä olisi puhtaasti seksiä, ei muuta, ja aina parempi jos olisi sitä miehellekin.

Kurjaa että mies on naimisissa, kurjaa että minä olen naimisissa, mutta olemme aikuisia ihmisiä ja kannamme itse ristimme tämän asian suhteen.

Puhtaasti seksiä, ei mitään muuta?! Se olisi valehtelemista, lupausten rikkomista ja pettämistä. Ei mitään muuta? Jos susta on kurjaa olla naimisissa, se asia on helposti ratkaistu.

Kuulostaa siltä, että mies on yhtä valmis pettämään kuin sinäkin.

Vierailija
16/17 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-läppä . Ehhehehehehe kun oli "hauska". Mitään tyylitajua tällä tyypillä ei ainakaan ole. TOivottavasti on edes komea, että tästä salasuhdekuviosta on edes jotain iloa sulle.

Vierailija
17/17 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-läppä . Ehhehehehehe kun oli "hauska". Mitään tyylitajua tällä tyypillä ei ainakaan ole. TOivottavasti on edes komea, että tästä salasuhdekuviosta on edes jotain iloa sulle.

hyvännäköinen mies. Pitkä, kilpaurheilijakroppa.. Perusinsinoori luonne, eli siltä kannalta ajateltuna ei mitenkään vetoava, mutta nimenomaan se ulkonäkö.. No oli toi mustakin vähän ääliöläppä, mutta aivan se ja sama.

Mä en jaksa odottaa seuraaviin firmanjuhliin.

AP