Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko bulimikko? Jos olet niin vastaa tähän:

Vierailija
23.08.2012 |

Miten oppii oksentamaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo tää et syömishäiriöt on muka vain nuorten naisten sairaus ei pidä paikkaansa mä olen kohta neljän kymmenen ja olen sairastanut 3 vuotta bulimiaa oksentelin lähes päivittäin 3 vuotta melkein aina kun söin vähänkin. kaks hammasta poistettu sydän hakkaa ja tuntuu et kuolee bulimia voi aiheuttaa sydänkohtauksen mä sain lopetettua vuodeksi sen oksentelun koska tapasin miehen jonka kanssa seurustelin yli vuoden koska häpesin sairauttani niin paljon mutta pakkomielle siihen jäi erottuani miesystävästäni se alkoi uudestaan rajuna syömishäiriö on kuin huume sen tuottama dopamiini koukuttaa tähän käsittämättömään pakkomielteiseen käyttäytymiseen josta on vaikea irtaantua en välillä tiedä onko se enää lihoamisen pelkoa vai jotain ihan muuta tunteiden säätelemistä vai pakkomielle kirjoitin syömishäiriöklinikalle avun saamiseksi minulle ei ole edes vastattu mä oon sairastanut myös nuorena anorexian. Olin aika huonossa kunnossa.. mut tsemppiä kaikille saman kokeneillle ja pitää yrittää päästä irti oravanpyörästä jota ei kuitenkaan itse ole varsinaisesti edes valinnut...

Vierailija
2/8 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan joskus krapulan myötä kun oli sellainen olo että täytyisi saada oksennettua mutta ei tule. Sormet kurkkuun vaan niin tuli ja olo helpotti. Myöhemmin valitettavasti sitten käytin kymmenisen vuotta samaa keinoa poistamaan ahmimaani ruokaa ettei se lihota. Tekee hampaille varsinkin aika gutaa tuo jatkuva oksentelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai muu mahatauti niin se ei meinaa mennä ohi kun oksennus ei tule eikä siis mahalaukku tyhjenny. Nytkin ollut maha kipeä ja kuumetta 2 päivää, paha olo mutta mitään ei tule ulos. Toiset oksentaa kerran mahalaukun tyhjäksi ja parantuvat.Epistä!

Vierailija
4/8 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran jälkeen et voi olla oksentamatta vaikka haluaisit. Se oksentaminen jää päälle.

Vierailija
5/8 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan joskus krapulan myötä kun oli sellainen olo että täytyisi saada oksennettua mutta ei tule. Sormet kurkkuun vaan niin tuli ja olo helpotti. Myöhemmin valitettavasti sitten käytin kymmenisen vuotta samaa keinoa poistamaan ahmimaani ruokaa ettei se lihota. Tekee hampaille varsinkin aika gutaa tuo jatkuva oksentelu.

Joo ei sitä varmaan usein tarvi tuota taitoa mutta joskus,ehkä joulun aikaan vois oksentaa muutenkin :).Olen kyllä kokeillut tuota sormia kurkkuun mutta mitään ei ole tullut, enkö osaa oikein vai?

Vierailija
6/8 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pitää hampaani

Joo ei sitä varmaan usein tarvi tuota taitoa mutta joskus,ehkä joulun aikaan vois oksentaa muutenkin :).Olen kyllä kokeillut tuota sormia kurkkuun mutta mitään ei ole tullut, enkö osaa oikein vai?

ihan kaikki saa noin oksennettua. Mutta useimmilta kyllä onnistuu kunhan laittaa ne sormet tarpeeksi syvälle, sinne missä ei ole enää luista kitalakea vaan pehmeä kurkun takaosa ja vähän liikuttelee niitä siellä.

Joo ei todella kannata tavaksi ottaa, mulla on kivannäköiset ruskeat kiilteettömät hampaat bulimian peruina. Ei se haitta ole kuin esteettinnen mutta eipä kyllä paljon huvita hymyillä kun etuhampaista puolet on ruskehtavaa ihan kuin olisi sairaan likaiset hampaat.

Vierailija
7/8 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama on aina turvonnut ja silmät itkeneet, vaikka muuten olisi laiha ja hampaista lähtee kiille. Mulle tuli lopulta sellainen oksennusrefleksi, että oksu tuli aina suuhun jotain syötyä.

Vierailija
8/8 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä.Ehkä se on onnikin että elimistö vastustaa oksentamista. Melkein aina kun se oksennus sitten tulee niin multa lähtee taju, saatan kaatua tai lyödä pääni. Mutta olis kyl kiva joskus helpottaa pahaa oloa,joka vatsassa velloo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan