1977 ja 1979 syntyneet vanhemmat!
Minkä ikäisiä lapsia teillä on ja millaisia itse ootte. Kuvailkaa! :)
Meillä on 2002 ja 2004 syntyneet lapset.
Mies on tälläinen ulkonäöllisesti: Tumman ruskeat, paksut, lyhyet hiukset. Sivuilta ajettu vähän siilimäiseksi ja keskelle päätä jätetty enemmän semmoinen keesi. Tukassa on myös hunajan väristä raitaa. Miehellä on useita tatuointeja. Lempipaita on Ed-Hardyn t-paita ja lempihousut ovat tumman siniset normaalit farkut. Farkkujen kanssa hän tykkää käyttää paksua valkoista vyötä joissa on hopea iso solki. Lempikengät ovat valkopunaiset normaalit kävelykengät. Mies laittaa hiustuotteilla tukkaansa ja pitää muutenkin ulkonäöstään hyvää huolta. On sopivan lihaksikas ja raavaan oloinen suomalainen äijä, mutta ei siis liikaa lihaksikas. (1979)
Minä nainen olen puolestaan ulkonäöllisesti tälläinen: Musta lyhyt paksu tukka mutta vasemmalta puolelta kasvaa sellainen pitkä tukka. Ainut mikä minulla on niin lävistyksenä korvissa reiät, tykkään käyttää roikkuvia korvakoruja ja tatuointeja ei löydy. Meikkaan aika tummasti. Lempipaitani on leopardi kuosituksella valmistettu tunika jossa helma on sellainen tyttömäinen röyhelö helma ja sen tunikan kanssa käytän myös semmoista mustaa vyötä mikä laitetaan tuosta rintojen alapuolelta kiinni. Pidän rannekoruista myöskin todella paljon, etenkin eräästä mustasta paksusta rannerenkaastani. Lempihousuni ovat mustat pitkät legginsit. Ja kengät mustat korkeilla kiilakoroilla valmistetut avokkaat. (1977)
Kommentit (5)
Minkä ikäisiä lapsia teillä on ja millaisia itse ootte. Kuvailkaa! :) Meillä on 2002 ja 2004 syntyneet lapset. Mies on tälläinen ulkonäöllisesti: Tumman ruskeat, paksut, lyhyet hiukset. Sivuilta ajettu vähän siilimäiseksi ja keskelle päätä jätetty enemmän semmoinen keesi. Tukassa on myös hunajan väristä raitaa. Miehellä on useita tatuointeja. Lempipaita on Ed-Hardyn t-paita ja lempihousut ovat tumman siniset normaalit farkut. Farkkujen kanssa hän tykkää käyttää paksua valkoista vyötä joissa on hopea iso solki. Lempikengät ovat valkopunaiset normaalit kävelykengät. Mies laittaa hiustuotteilla tukkaansa ja pitää muutenkin ulkonäöstään hyvää huolta. On sopivan lihaksikas ja raavaan oloinen suomalainen äijä, mutta ei siis liikaa lihaksikas. (1979) Minä nainen olen puolestaan ulkonäöllisesti tälläinen: Musta lyhyt paksu tukka mutta vasemmalta puolelta kasvaa sellainen pitkä tukka. Ainut mikä minulla on niin lävistyksenä korvissa reiät, tykkään käyttää roikkuvia korvakoruja ja tatuointeja ei löydy. Meikkaan aika tummasti. Lempipaitani on leopardi kuosituksella valmistettu tunika jossa helma on sellainen tyttömäinen röyhelö helma ja sen tunikan kanssa käytän myös semmoista mustaa vyötä mikä laitetaan tuosta rintojen alapuolelta kiinni. Pidän rannekoruista myöskin todella paljon, etenkin eräästä mustasta paksusta rannerenkaastani. Lempihousuni ovat mustat pitkät legginsit. Ja kengät mustat korkeilla kiilakoroilla valmistetut avokkaat. (1977)
Meillä lapset syntyneet 2007 ja 2009.
Mies (1977): Pitkä tukka aina ponnarilla. Perusvaaleanruskea tukka, usein sänki, harvoin ihan siloisesti ajeltu. Käyttää perussinisiä farkkuja useimmiten t-paitojen ja neule/collegepaidan kanssa, tai jos nyt vähän pitää siistimpi olla niin paitapusero sitten niitten farkkujen kanssa. Ei todellakaan tällää itseään, perus-siisti pitää olla, mutta ei edes partavettä lotraa (ei siedä kovia tuoksuja) saati rasvoja.
Minä (1979): Pitkä tukka, paksuhko tasainen otsatukka, yleensä ponnari tai letti. Meikkaan vain juhliin tms, siis n. kerran kuussa tai kahdessa, arkena en ellei joskus huulikiiltoa. Viihdyn leggareissa (farkkuleggareita yleensä, myös muita) ja tunikassa (ruudullinen flanellitunika ja polka dot -tunika lemppareita) ja lempparikengät Converset, syksy-talvella maiharityyppiset kengät. En käytä sormuksien lisäksi koruja, ei ole korvakoruja saati tatskoja (kummallakaan meistä, ei kyllä niitä mitenkään "vastustetakaan" :) ).
Että aika erilainen pariskunta kuin ap, noin ulkonäöllisesti :D
Ja lapset ovat 2004,2006,2011 ja neljäs tulossa 2013 =)
Ihan tavallisia maalla asuvia ihmisiä ollaan :)
Lapset syntyneet -96, -98, -04 ja -11.
Ihan tavallisia pulliaisia ollaan. Ei seinästä erotuta ; ).