Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesstrippari polttareihin?

Vierailija
23.08.2012 |

Olin kaverin polttareissa viime kesänä ja siellä esiintyi rohkeampi miesstrippari. Esim. 6-7 juhlijaa runkkasi ja otti suikkaria stripparilta. Lopulta strippari laski lastinsa polttarisankarin naamalle. Kuulin vielä(en tätä nähnyt), että pari juhlijaa antoi pesääkin kys. esiintyjälle. itsellä omat polttarit luultavasti parin viikon päästä ja on sellainen fiilis, että jotain samanlaista ohjelmaa olisi tiedossa. Pitääkö vaatia kaasoilta, että eivät missään nimessä tilaa stripparia mahd. polttareihin. Olenko liian tiukkapipo, jos annan ohjeita mahd. omiin polttareihini. Ei vaan kiinnostaisi omalle kohdalle, joku stripparin esiintyminen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaverin polttareissa viime kesänä ja siellä esiintyi rohkeampi miesstrippari. Esim. 6-7 juhlijaa runkkasi ja otti suikkaria stripparilta. Lopulta strippari laski lastinsa polttarisankarin naamalle. Kuulin vielä(en tätä nähnyt), että pari juhlijaa antoi pesääkin kys. esiintyjälle. itsellä omat polttarit luultavasti parin viikon päästä ja on sellainen fiilis, että jotain samanlaista ohjelmaa olisi tiedossa. Pitääkö vaatia kaasoilta, että eivät missään nimessä tilaa stripparia mahd. polttareihin. Olenko liian tiukkapipo, jos annan ohjeita mahd. omiin polttareihini. Ei vaan kiinnostaisi omalle kohdalle, joku stripparin esiintyminen.

Vierailija
2/5 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo menossa polttareihin 3 viikon päästä, uskaltaakohan päästää jos meno olisi tälläistä. No, tuskinpa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo menossa polttareihin 3 viikon päästä, uskaltaakohan päästää jos meno olisi tälläistä. No, tuskinpa!

Vierailija
4/5 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkö takia niitä polttareita järkätään, että päästään porukalla imemään ja naimaan vierasta? Onhan se avioliitto hyvä aloittaa kunnon valheella.

Vaikea uskoa juttua todeksi. Vai onko täällä muita, ketkä ovat varattuina naisina heittäytyneet tilaisuuden tullen täysiksi lutkiksi?

Taitaa mennä vaan trollin ruokinnaksi...

Vierailija
5/5 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ja monet kaverit olemme polttareissa runkanneet, ottanut suihin ja nainut stripparia. miesstripparia mutta miehillä ei käy tuuri stripparin kanssa. pitää maksaa. jos nyt miesstrippari tulee onhan se selvä että sitä kokeillaan!! oon kuulluut että kateelliset on käräyttäny toisia kun ite ei oo saanu, jokin naiset on kateellisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä