Lapsiperheen väsähtänyt seksielämä voi vielä kuulkaas piristyä!
Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 11 vuotta. Kaksi lasta ja seksiä on ollut aina, noin kerta viikkoon keskimäärin. Alussa ennen lapsia tietysti naitiin ku kanit.
Käymme molemmat töissä ja arki on mitä on, harrastukset yms rytmittää. Ollaan nelikymppisiä.
Tänä kesänä yhtäkkiä tajusin, etten ole kovin tyytyväinen tähän kerran viikossa hetkeen (vaikka se ihanaa onkin).
Haluan enemmän.
Mies on hyvin korrketi ollut aina (ei vonkaa, ei lääpi tms.) Aina on valmis seksiin ja haluaa kyllä kovasti, mutta aloitteen teko on vähän heikkoa ;)
Mies oli kesällä työreissussa viikon ja hitto että mua panetti ihan sikana. Ekaa kertaa vuosikausiin tunsin oikein kipua, kun niin paljon halusin toista.
Minäpä sitten ajelin karvat nätiksi, ostin hierontaöljyä, lähettelin tuhmia viestejä (otin kuvan mm. ajellusta tuherosta seksikkäissä vermeissä).
Jestas miten ihanaa seksiä harrastettiin. Mies oli kovana, lukitsi meidät kylppäriin ja otti mut takaapäin, keskellä päivää.
Lapset leikki ulkona.
Oli niin kiihottavaa... Tämmöstä ei ole sattunut sitten alkuaikojen.
SItten illalla juotiin samppanjaa ja mies hieroi minua öljyllä. Ei kauaa kestänyt, vaan oli pakko tulla sisälle. No, ihanaa oli rakastelu.
Ja taas aamulla....
Ja joo, mun pointti oli, että kyllä se intohimo voi vielä herätä vuosienkin jälkeen!!!!!! Nyt tekee mieli seksiä kokoajan ;)
Olispa jo ilta....
Kommentit (4)
sekiselämä vai,kun kerran viikossa seksiä????Silloin on väsähtänyt,kun seksiä n 4/vuodessa!Siinä onkin sitte työ aloittaa seksi kerta viikkoon,ei paljoo karvojen ajelu ja öljyt auta...
Ex-mieheni ois järkyttyny ja mennyt aivan lukkoon tuollaisesta ahdistelusta...
Meillä on sitten varmaan jo kuollut seksielämä. Elokuussa ei ole ollut seksiä lainkaan, vika kerta oli joskus heinäkuun lopulla.
Ei varmaan edes seurusteluaikana pantu kuin kerran viikossa. Mä hyppisin riemusta jos meillä oli kerran viikossa, vaan turha toivo.
Kerta viikossa noin vanhassa suhteessa on keskimääräistä enemmän.
Meillä on kerran vuodessa...