Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hiusväriä suosittelet minulle? (häät tulossa :) )

Vierailija
23.08.2012 |

Kampaajalle menen ehdottomasti värjäämään, mutten voi vain istua tuoliin ja sanoa että "laita mikä sopii." Ja ensinnäkin on se hyvä kampaaja vielä hakusessakin. (asun Helsingissä).

Mitä hiusväriä siis suosittelet:

- luonnostaan maantienharmaa tukka

- melko tummat kulmakarvat

- tumman vihreät silmät

- vaalea, hieman punaiseen taittava iho

Pitää saada tämä morsio edustuskuntoon joten hyvät neuvot tarpeen! :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän samantapaiset hiukset ja iho.

Parhaiten on sopinut, kun olen laittanut ihan vaaleita raitoja ja joukkoon joko tummia raitoja vähän tai sitten sellaisia kuparin tms. värisiä raitoja.

Kokonaan en menisi värjäämään esim. vaaleaksi, tulee aika kauhea ja näkyy heti juurikasvut. Jos tummemmaksi laitat niin sitten tietysti eri asia.

Vierailija
2/7 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö ole ennemmin värjännyt, nyt olisi hyvä laittaa se väri jota on eniten kehuttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika neutraali, ei punaista, kultaa eikä selvää tuhkaa. Näyttäisit meikattuna upealta Lumikilta siinä tukassa :)

Mulla itselläni on ihan samat luonnonvärit ja olen pitänyt tukkaa värjäämällä tumman/mustanruskeana lähes yhtäjaksoisesti 15 vuotta, kun se vaan sopii parhaiten. Välillä kokeilin "luonnollisempaa" pehmeänruskeaa mutta näytin ihan väriä päästäneeltä ja valjulta, jotenkin samealta, joten palasin tummaan.

Helsingissä kampaajaksi voin suositella Aka Luovan Jaanaa jolla itse käyn :)

Vierailija
4/7 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten on sopinut, kun olen laittanut ihan vaaleita raitoja ja joukkoon joko tummia raitoja vähän tai sitten sellaisia kuparin tms. värisiä raitoja.

Kokonaan en menisi värjäämään esim. vaaleaksi, tulee aika kauhea ja näkyy heti juurikasvut. Jos tummemmaksi laitat niin sitten tietysti eri asia.

Jos on punertava iho niin se kupari on ihan vihoviimeinen mitä kannattaa laittaa, meinaan se korostaa naaman punaisuutta. Tietysti jos aina meikkaa ihonsa piiloon niin sekin voi menetellä mutta muuten punertava kylmä ihonsävy ja lämmin kuparitukka on kaamea yhdistelmä, valitettaasti kokemusta on itsellä.

Ihan vaaleakaan ei välttämättä näytä kovin hyvältä jos on tummat kulmakarvat.

Vierailija
5/7 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tukka on blondi, ihan kiva sinällään mutta ei jotenkin tunnu sopivan minulle. Tummanruskea tukka on ollut ja siitä sainkin paljon kehuja... :) joku juttu minulla vaan on tähän blondiin että se on jäänyt, vaikka jokin toinen sopisi paremmin.

Mutta siis minkälainen sävy (ruskean?) haluaisin korostaa silmieni väriä mutta en korostaa ihan pientä punaisuutta.

Vierailija
6/7 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleassa tukassa tummempi tyvikasvu vielä ok, mutta mikään ei ole kamalampaa kuin vaalea tyvikasvu tummassa tukassa!! -Parturi-kampaaja

Ap:lle suosittelisin maltillista muutosta nykyiseen, ettei tule liian raju tulos. Niinkuin joku ehdottikin, vaaleampaa raitaa ja joukkoon tummaa(aavistuksen tummempaa kuin oma). Näin saat hiuksiin eloa, syvyyttä ja kiiltoa ilman että väri radikaalisti muuttuu.

Vierailija
7/7 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tukka on blondi, ihan kiva sinällään mutta ei jotenkin tunnu sopivan minulle. Tummanruskea tukka on ollut ja siitä sainkin paljon kehuja... :) joku juttu minulla vaan on tähän blondiin että se on jäänyt, vaikka jokin toinen sopisi paremmin.

Mutta siis minkälainen sävy (ruskean?) haluaisin korostaa silmieni väriä mutta en korostaa ihan pientä punaisuutta.

Sellainen ihan perusruskea on yleensä hyvä jos on tummanvihreät silmät ja kylmänvärinen iho. Ei mitään ihmeellisiä sävyjä, korkeintaan ihan aavistus lämpöä mutta ei mahonkia, kultaa, violetinsävyä tms.

Oman kokemukseni perusteella aika samanvärisenä ja tummaksi värjäävänä epäilen että vaikka ne raidat voikin omalla tavallaan sopia niin voi käydä niin että näytät kuitenkin jotenkin mitättömältä kun hiustenväri on ei-oikein-kunnolla-mitään. Minäkin pidin ennen tummaa vaaleita raitoja hieman kullalla sävytetyllä luonnollista hiusten väriäni vastaavalla pohjalla ja se oli ihan ok, mutta tosiaan vain ok. Ihan kivannäköinen hiirulainen olin niin, tummalla tukalla selllainen jonka perään katsotaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan