Tulkaa, kaikki te mammojen sisäpiiriin sopimattomat äidit!
Itsesääliketjun innoittamana syntyi tämä:
Tänne vaan kaikki (koti)äidit, jotka eivät koe mahtuvansa mukaan muiden äitien porukoihin puistoissa/perhekerhoissa sun muissa riennoissa.
Jospa täältä löydettäis samanhenkistä seuraa, joko kirjoitteluun tai ihan vaikka live-tapaamisiin ;)
Täällä olisi 25-vuotias tamperelainen yhden taaperon äiti, jonka suurin ongelma on ehkä oma ujous ja huonohko itsetunto (en usko olevani kenenkään mielestä kiinnostavaa seuraa, joten toisten juttusille hakeutuminen on hieman hankalaa). Sosiaalinen ja ennakkoluuloton olen kuitenkin ja tykkään oikeastaan kaikenlaisesta toiminnasta, sekä lasten kanssa että ilman. Uusiin ihmisiinkin on kiva tutustua, ujouden selättäminen vain ottaa aina aikansa.
Saapi kirjoitella, asuit sitten lähellä tai kaukana!
ege108@luukku.com
Kommentit (23)
Itse aloin saada tuttuja ja hyviä äitikavereita vasta toisen lapsen myötä. Ekan kanssa olin lähes kaikki päivät kaksin ja en tuntenut puistoista ketään. Ahdisti. Piti vaan riittävän kauan pyöriä puistoissa niin aloin olla toisillekin kotona oleville tuttu. Nyt voin valehtelematta sanoa että ainakin moikkaan reilusti yli puolta oman alueeni äideistä ja hyviä tuttuja on paljon. Sydänystäviä en ole vielä kenestäkään saanut.
Nyt oon jo töissä takaisin. Välillä vapaapäivinä käydään puistossa ja paljon näköjään uusia äitejä jaisiäkin siellä pyörii. Vaikeampi enää tutustua kun tulee kuitenkin käytyä aika harvoin
uskomatonta, ettei joku puhu toiselle puistossa, jos sillä on tatuointeja. Meidän puistossa käy sellainen karun oloinen motoristipariskunta vuorotellen taaperonsa kanssa. Kyllä niille kaikki tuntuu juttelevan. Ehkä tänne Helsinkiin mahtuu erilaisuuttaa niin paljon, ettei sitä kukaan enää ihmettele...