Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvisit siitä kun poikasi lähti opiskelemaan toiselle paikkakunnalle?

Vierailija
22.08.2012 |

oliko mahdottoman haikea fiilis?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika lähti opiskelemaan turkulaiseen lukioon, mutta onneksi asuu vielä täällä kotona Naantalissa.

Vierailija
2/5 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikani on nyt armeijassa ja siihenkin näköjään tottuu. Armeijan jälkeen poika lähtee opiskelemaan, joten pakko kai siihen on sopeutua. Ei se lapsi siitä mihinkään häviä, vaikka muuttaakin omilleen. Suhde muuttuu, kun lapsi kasvaa aikuiseksi, se on vaan hyväksyttävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauemmas, mutta luulen, että vakinaisen naisen löytäminen tulee olemaan pahempi juttu. Olen tosin tehnyt pojalle selväksi, että vuokra maksetaan vain siihen asti, kun asuu yksin: kun muuttaa asumaan jonkun kanssa, perustaa perheen, ja lapsuudenperheen osallistuminen maksuihin päättyy siihen.

Vierailija
4/5 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauemmas, mutta luulen, että vakinaisen naisen löytäminen tulee olemaan pahempi juttu. Olen tosin tehnyt pojalle selväksi, että vuokra maksetaan vain siihen asti, kun asuu yksin: kun muuttaa asumaan jonkun kanssa, perustaa perheen, ja lapsuudenperheen osallistuminen maksuihin päättyy siihen.

Vierailija
5/5 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän