Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin itkit viimeksi? Minkä vuoksi?

Vierailija
22.08.2012 |

Onko itku herkemmessä kuin ennen lasten syntymää?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein selaista Niagara vetistelyä vedin. Hartiat mukaan ottavaa hytkyttyelyä.

Mietin, mitä lapsille tapahtuu, jos syöpäni on kuolemaksi. (yh)Pienille "keksin" mahdollisen sijoituspaikan. Esikoiselleni "keksin" hyvän ystävättäreni varaäidiksi.

Nämä siis vasta suunnittelun asteella, mutta ehkäpä paperit, toive huoltajuudesta tulisi kirjata paperille.

Haluaisin kyllä vielä elää ja kasvattaa itse lapseni. Elämä on toisinaan niin epäreilua...

Vierailija
22/25 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken itkin, kun slummien miljonääri Jamal sai unelmiensa prinsessan, viimeinkin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa ja poskiontelontulehdus iski, olo oli ihan paska. Ei se itkeminen nuhaa ja ontelosärkyä kyllä yhtään helpottanut. Väsytti ja turhautti. Mies on viime aikoina ollut kuin persuksiin ammuttu karhu, vetää herneen nenäänsä vaikka siitä, millä sävyllä sanon jotain. Tai millä sävyllä hän sen kuulee... Mä en jaksa tapella. Haluaisin, että yritettäisiin olla loukkaamatta ja loukkaantumatta. Samalla puolella tässä pitäisi olla, ei toistemme vihollisia. Miestä ketuttaa, kun mä olen kipeä, mutta en mäkään siitä nauti.

Ennen lapsia itkin varmaan enemmän.

Vierailija
24/25 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa kurjuuttani. Ryven itsesäälissä kun en löydä miestä enkä saa lapsia, mutta en enää kuitenkaan jaksa asialle mitään tehdäkään. Olen sairastellut, mutta syytä ei löydy eikä kukaan välitä. Väsymys on suuri, eikä opiskelusta tule yhtään mitään. Siinä suunnilleen.

Vierailija
25/25 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon vaan niin väsynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi