Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua sisaret,uskallanko tekstareiden perusteella mennä treffeille?

Vierailija
22.08.2012 |

Tapasin FB:n "Are you interested"-sovelluksen kautta miehen,jonka kanssa on soiteltu ja sovittu kaffet huomiseksi.

Mies vaikutti ihan kivalta ja tavalliselta,pari viestiä vähän häiritsee:

Eilen,kun viestissä totesin että piti kaivaa villasukat kaapista kun oli niin kylmä asunto,vastasi että "Eikö viekkukaveri olis parempi;)",

ja tänään lähetti viestin kun oli päässyt työmaalle,että

"Tulin juuri...siis töihin:) Pervo " (ihan näillä sanoilla)

En ole tiukkis (no ehkä vähän:),mutta siis en koe luontavaksi heti alkututustumisella viljellä kaksimielisyyksiä.En vain ole sellainen.Nyt meni maku koko kahvittelusta,kun olen tosi varovainen luonne ja ollut pitkään yksin.Niin,ja lapsikin pakettiin kuuluu,enkä ole mitään seksiseuraa hakemassa.Sanokaapa käsi sydämellä,menenkö vai en,ja mikä fiilis teille näistä jää?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei.Eilinen pervo-viestisi sai minut vähän varuilleni,kun emme kuitenkaan tunne niin hyvin,ja täällä netissä pyörii kaikenlaisia tyyppejä.Jätän kahvittelut nyt väliin,ja toivotan sinulle hyvää jatkoa". Vastauksena oli hymiö.

Vierailija
2/14 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voit sanoa että ei kiitos. Suurin osa miehistä tykkää puhua kaksmielisiä, vaikka olisivatkin fiksuja. Ja se on vain niin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa miestä, kun otat tollasen ittees. Tutustu heppuun, voi olla ihan mukava ja jännityksessään esittää jotain.

Vierailija
4/14 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voit sanoa että ei kiitos. Suurin osa miehistä tykkää puhua kaksmielisiä, vaikka olisivatkin fiksuja. Ja se on vain niin

...mä luin jostain tutkimuksesta, että kaikkien puhumisten ja kirjoittmisten jatkuva seksuaalistaminen on liitetty narsistiseen persoonallisuushäiriöön.

Ehkä siksi siitä tulee niin epämukava olo: ei siis siksi että se on junttia vaan että alitajuisesti tajuaa, että normaali ihminen ei ui heti noihin juttuihin sisään.

Joka tapauksessa se, ettei ole tilannetajua, on musta signaali siitä, että kaikki ei ole kunnossa. Naiset, jotka liian nopeasti heittävät kaksimielistä juttua, ovat kans vähän karmivia. Ja usein niiden taustalla onkin alkoholistiperhelapsuutta tai muut ikävää.

On totta että miehet heittävät helposti kaksimielisiä juttuja, mutta niiden paikka on kaveriporukassa, parisuhteessa, pariskuntien välisessä illan vietossa, kun kaikki tuntevat jo toisensa. Ihan ventovieraalle niiden tyrkyttäminen jo kättelyssä saa ainakin mulla hälytyskellot soimaan.

Vierailija
5/14 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta noi oli ihan ok, oikeassa seurassa oon aika kaksimielinen. mutta jos sun niskakarvat nousi pystyyn, niin ehkä on parempi olla menemättä, teidän huumori ei varmaankaan siis kohtaa?

Vierailija
6/14 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis kai ootte sopineet kahvittelut jonnekin julkiselle paikalle? Mä menisin ja sanoisin ehkä jopa ääneen, että ne kaksimieliset viestit sai mut vähän varuilleen, kun en ole pelkkää seksiseuraa hakemassa jne. Katsoisit sitten, miten mies siihen suhtautuu. Ehkä on vaan yrittänyt olla hauska ja tehdä siten vaikutuksen, mutta valinnut vaan vitsinsä huonosti?

Vierailija
7/14 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehkä laittaisin viestiä että huumorintaju ei kohtaa.

Vierailija
8/14 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk

Vierailija
9/14 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tosikoita linjoilla!

Älä mee kaffille, sillä oot ihan liian tiukkis noin leppoisan oloiselle miehelle.

Vierailija
10/14 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukkikselta,mutta olen luoteeltani sellainen varautunut,ennenkuin opin ihmisen tuntemaan.Tutussa seurassa hyvinkin pöhkö:)Pidän tiettyä korrektiutta ja hyviä käytötapoja arvossa,enkä tämänikäisenä (35) arvosta edes puoliriettaita tekstareita ihmiseltä,jota en ole ikin nähnyt.

Lainaan sen verran ylläolevista,että tekstaan juurikin tuon,huumorintajumme eivät luultavasti kohtaa,ja kiitos tähänastisesta,heippa.

Vierailija
11/14 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menis.

Törppö mies, kun lähettelee tuollaisia viestejä. Tulin..höhö. Onko se joku 15-vuotias vai mitä? En kelpuuttais edes seksiseuraksi, tuskin olis kovin hyvä siinäkään noiden puheiden perusteella.

Etsi parempi, varmasti löytyy. Tunne arvosi, sister!

Vierailija
12/14 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla onkin roisi huumorintaju ja ei noi nyt mitään tyylihelmiä olleet, mutta ei kynnyskysymys.

Vierailija
13/14 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joudut vielä moneen kertaan häpeämään hänen juntteja möläytyksiään. Jos meette naimisiin, on selvästi sitä tyyppiä, joka ehdottaa seksiä vielä vuosienkin jälkeen että pantaskos pissavehkeet sisäkkäin tms.

Mutta se voi olla komea. Kannataa tsekata. Täysi ääliön se noilla kahdella viestillä itsestään teki. Toisaalta sua ei ehkä jännitä nähdä sitä, kun se osoitti toaalisesti olevansa tavallinen kuolevainen ja vähän allekin

Vierailija
14/14 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin joskus treffeillä miehen kanssa, joka laittoi ekoihin testareihin pieniä älyttömyyksiä (mm. mainitsi pukeneensa päällensä farkkujen alle pinkit tangat...).

Uskon pois, että ääliöiden lisäksi maailmassa on myös hyviä ihmisiä. Tuo sun testarituttavuus vaikuttaa valitettavasti ekan kategorian mieheltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi