Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys ejakulaatiosta!

Vierailija
22.08.2012 |

Ja kysyn tätä siis oikeasti vakavissani, sillä minulle kävi äsken aika outo juttu, haluaisin asiallisia vastauksia tähän.

Olen siis synnyttänyt aikalailla tasan 2kk sitten alateitse ja nyt tämän 2kk sisällä olen treenannut kehoani aika paljon salilla ja pari viikkoa sitten ostin Come-nimisen lantiopohjanlihastreenin. Kävin äsken vessassa pissillä ja siitä 3minuutin päästä tunsin että jotain lorahti kunnolla housuuni, luulin tietysti eka että pidätyskykyni on hävinnyt ja se oli kusta. Vaaleat alushousut kuitenkin paljastivat, että se ei sitä ollut ja lopuksi sekin kun haistoin sitä. Se ei haissut oikein millekään, ei ainakaan pahalle. Ja se siis oikeasti oli koostumukseltaan VETISMÄISTÄ, ei sellaista niin kuin yleensä minulta saattaa tulla housuun. Koskaan ennen ei ole noin tapahtunut. Tilanteeseen ei liittynyt seksiä, ei masturbointia, ei muutakaan seksuaalista. Se vain tapahtui. :D Voiko kyseessä SILTI olla ejakulaatio? Mietin tätä siis siksi, että olen nyt tosissaan vahvistanut noita lantionpohjanlihaksia ja olen kuullut, että ejakuloivat naiset saavat parempia(?) orgasmeja ejakulaation aikana. Siinä mielessä olen siis toiveikas. :D Mutta siis niin, mielipiteitä?

Toivon, että kukaan ei tule väittämään että kusin housuuni, mutta jos tulee, niin ilmoitan jo nyt etten lue sellaisia kommentteja, niin varma olen ettei se ollut virtsaa. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos ejakulaatiosta kyse. Maistoitko nestettä, se on yleensä makeahkoa, siis maistuu hyvälle?

Vierailija
2/4 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miten voit treenata itseäsi noin pian synnytyksen jälkeen salilla tai Comella. Tulehdusriski on jommoisen suuri pian synnytyksen jälkeen vierasesineitten kanssa. Salitreenitkään ei oikein ole asiallista noin pian.

-kätilö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valakovuotova on. Akalla sama vaiva jo toista kuukautta. On synnyttäny 30 vuotta sitte peräteitse. Noin, olen sen verran pillua kattellu, että tasan tarkkaan on näin asiat.

Vierailija
4/4 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisesti jopa vois olla sitä ejakulaatio-nestettä, jos sulla on ollu sisällä joku treenilaite joka on g-pistettä hinkannut ja siten kerryttänyt sitä nestettä sitten ja ponnistaessa sitten tulee ulos.

Epätodennäköisenä pitäisin kuitenkin. Käytitkö käsisuihkua vessassa? Jos se oli vaan sisälle joutunutta vettä, joka tuli viiveellä ulos.

Tiedän kyllä mistä puhun, ejakuloin silloin tällöin itsekin, mutta en kyllä koskaan ilman kiihotusta g-pisteen paikkeille.