Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain sitten minäkin haukut asiakkaalta

Vierailija
22.08.2012 |

Huusi äsken puhelimessa miten ei ole tiettyä infoa saanut vaikka olen hänelle tiedon laittanut aikapäiviä sitten ja tästä on olemassa mustaa valkoisella...ihan nätisti kerroin että olen asiasta infonnut mutta huuto jatkui eikä pahoittelua tullut.

Niin ja siis hän itse on toivonut että yhteyttä pidetään sähköpostitse.

Nyt kyllä kieltämättä vähän ottaa pannuun!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sen infon olisi saanut?!

Vierailija
2/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ei pidä alkaa huutaa takaisin, vaan toimia asiallisesti, niin kuin ilmeisesti teitkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sähköpostissa näyttää milloin viesti lähtenyt ja onpa vielä lukukuittauskin tallessa :D

ap

Vierailija
4/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset huutaa vaikka ovat väärässä. Huutavat ulos harmistustaan ja sitä kuinka tyhmiä ovat olleet, mutta haluavat sälyyttää tyhmyyden toisen niskoille.

Meita on moneen junaan.

AP, unohda, se oli tyhmä asiakas.

Vierailija
5/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viesti mennyt perille. On asiakkaan omalla vastuulla sitten jos ei lue viestejään vaan availee vaan. Ja toiseksi pakko taas ihmetellä että miten kehtaa huutaa jos sinä ap sanot että olet viestiä laittanut.

Tarkistaisi sen postinsa ja pyytäisi anteeksi räyhäämistään. Niin normaalit ihmiset tekee!

Vierailija
6/7 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät lue sähköpostejaan tai jos lukevat niin toisesta korvasta ulos ja sitten syytellään muita...tää on nykypäivää!

Vierailija
7/7 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sen infon olisi saanut?!

Suurin osa on niin tyhmiä, jotteivat tajua olevansa väärässä. Koskee myös av-mammoja. Aina helpompi syyttää asiakaspalvelijaa kuin myöntää olevansa väärässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme