Suvi Lindenin adoptiotyttären ikävä.... =(
Kommentit (10)
miksei se voi jo pitää sitä leipäläpeään kiinni!
Voi pientä tyttöä! Kyllä minä olen sitä mieltä, että adoptiolapset jos ketkä tarvitsevat sisaruksen perheeseen. Lindenin perheeseen tuskin tulee...
mulle tuli sellainen fiilis et kaikki ei ole niinkuin lastenkoti on sanonut
tuo ulkomainen adoptio on kyllä aika kaksipiippuinen juttu... Toisaalta lapset tarvitsevat kodin ja toisaalta kukaan ei varmaan pysty kuvittelemaankaan, millainen myllerrys pienen viisivuotiaan päässä käy, kun hän joutuu tosi kauas, vieraaseen maahan, vieraan näköisten ihmisten keskelle, jotka puhuvat vielä ihan vierasta kieltä.
Ainoa tuki ja turva, pieni poika, elää elämäänsä jossain... Ehkä olisi ollut hyvä, että molemmat lapset olisivat saaneet kodin samasta perheestä vaikkeivät sisaruksia olleetkaan. Itse tekisin kaikkeni, löytääkseni tuon pienen pojan jota tyttö niin kaipaa...
lapsen bioveli olisi salattu? Heh.
Kiinassa käytetään pienemmistä lapsista nimitystä, joka on "pikkusisko" tai "pikkuveli", mutta ei se tarkoita, että lapsi mitään sukua olisi. Se on siis hellittelysana, ei mikään varsinaisen sukulaisuussuhteen merkki.
Linden olisi voinut jo hankkia jostain kunnollisen kiinan tulkin jututtamaan Leonooraa.
Ja hän olisi voinut liittyä ko. lastenkodin kv. postituslistalle. Moni löytää niiden kautta saman lastenkodin lapsia ja käy kirjeenvaihtoa jne.
Celine Dionia...ehkä voisi iltamenoja vähän rauhoittaa tuossa tilanteessa?!
kutsuu pikkuveljekseen. Hän ehkä tällä tavalla pukee sanoiksi "kaipuun omaa paikkaansa kohtaan".
Ei saa lähteä missään nimessä mihinkään ilman adoptiotytärtä.
Tää on niin tätä taas.
Ihan normaalia ja kaikesta noi lehdet yrittää vääntää negatiivista uutista.