Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohdunsuun avautuminen ennen muita synnytysmerkkejä ja limatulpan irtoaminen

27.11.2005 |

Hei

Kohdunsuuni on avautunut reilut 2cm vaikken ole tuntenut mitään supisteluja. Yhden sentin avautuminen huomattiin kaksi viikkoa ennen laskettua aikaa. Olen lukenut, että toista tai useampaa odottavilla kohdunsuu voi avautua hyvissä ajoin. Mutta kun olen ensisynnyttäjä. Onko kohdunsuun avautuminen ensisynnyttäjillä näinkin paljon ihan normaalia ja mitä se povaa - onko se hyvä merkki kohtuu nopeasti lähestyvästä synnytyksestä vai voikohan tämä ruljanssi yhäkin venyä. Laskutun ajan ylitin juuri. Myös limatulppa on irronnut 4 päivää sitten. Tietääkö kukaan muuten sitä, saako limatulpan irtoamisen ja kohdunsuun avautumisen jälkeen harrastaa seksiä? Meinaan, että onkohan ok koettaa vauhdittaa prosessia petipuuhin kun paikat on jo auki?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoista odottaessani aukesin myös 2 cm huomaamattani rv 36 mennessä. Tyttö syntyi 40+5 neljän päivän käynnistelyjen jälkeen... Nyt olin auki vajaan sentin, kun odotan kolmatta viikolla 30. Supistellut on kylläpaljon ja töistä jäin saikulle. Toista odottaessani paikat oli pehmentyneet rv 28, mutta en muista kuinka alkoi aueta.

Vierailija
2/2 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin oli kohdunsuu 1cm auki rv28 asti. Normaalisti harrastettiin seksiä, eikä se vaikuttanut mihinkään. Terve poika syntyi rv39+2.Niin ja olin ensisynnyttäjä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla