Treffeille 50-vuotiaan miehen kanssa
Oon 35-vuotias nainen ja ekatreffeille menossa 50-vuotiaan miehen kanssa. Vähän kaikki jännittää, ikäero ja kaikki. Vai onko 15 vuoden ikäero ihan ei mitään?
Mies kiinnostaa minua ihan älyttömästi, mutta ystäväni ovat varoitelleet, että mitä sellainen vanhempi mies voi tahtoa minusta muuta kuin seksiä.
Minä olen kiinnostunut hänen ajatuksistaan, kokemuksestaan, luonteestaan, siitä turvallisuuden tunteesta, mikä minulle tulee hänen kanssa. Itse olen hyvin pieni ja tyttömäinen, ja se YSTÄVIENI mielestä tekee kaikesta jotenkin outoa. Mutta aikuinenhan minä joka tapauksessa olen.
Kommentteja, kokemuksia?
Kommentit (8)
Oon 35-vuotias nainen ja ekatreffeille menossa 50-vuotiaan miehen kanssa. Vähän kaikki jännittää, ikäero ja kaikki. Vai onko 15 vuoden ikäero ihan ei mitään? Mies kiinnostaa minua ihan älyttömästi, mutta ystäväni ovat varoitelleet, että mitä sellainen vanhempi mies voi tahtoa minusta muuta kuin seksiä. Minä olen kiinnostunut hänen ajatuksistaan, kokemuksestaan, luonteestaan, siitä turvallisuuden tunteesta, mikä minulle tulee hänen kanssa. Itse olen hyvin pieni ja tyttömäinen, ja se YSTÄVIENI mielestä tekee kaikesta jotenkin outoa. Mutta aikuinenhan minä joka tapauksessa olen. Kommentteja, kokemuksia?
nainen joka tietää arvonsa ei tyydy 15 vuotta vanhempaan mieheen. Mikä sun itsetuntosi on syönyt?
Oletko mielestäsi vaatimattoman näköinen?
Onko sosiaalinen stautksesi matala?
Oletko köyhä?
Jos, niin mikään noista yllämainituista ei parane sillä, että alennut elähtäneen vanhan äijän statusleluksi. Sillä vain kerrot itsellsi vielä yhdellä tavalla, että sä et omasta mielestäsi ole kovin arvokas saalis, vaan sut voi napata kuka tahansa joka niin päättää tehdä.
Nyt vähän itsetuntoa kehiin, sis! Mieti mitä sun kaveritkin tosta ajattelee. Tarkoitan, että kun toi suhde on ohi, niin sun tutut miehet ei näe sua enää mitenkään arvokkaassa valossa vaan sellaisena mamupatjan tyyppisenä jokamiehen höylättävänä.
Tarkoitan, että kun toi suhde on ohi, niin sun tutut miehet ei näe sua enää mitenkään arvokkaassa valossa vaan sellaisena mamupatjan tyyppisenä jokamiehen höylättävänä.
Ap:lle sanoisin, että jos pidät miesystävästäsi, niin 15 vuoden ikäero ei ole mikään ongelma. Selvää on, että useimmat miehet pitävät nuoremmista naisista, mutta toisaalta miesystäväsi saattaisi pitää sinusta, vaikka olisit hänen kanssaan samanikäinen.
Ap:lle sanoisin, että jos pidät miesystävästäsi, niin 15 vuoden ikäero ei ole mikään ongelma. Selvää on, että useimmat miehet pitävät nuoremmista naisista, mutta toisaalta miesystäväsi saattaisi pitää sinusta, vaikka olisit hänen kanssaan samanikäinen.
Haloo, mitä ihmeen väliä sillä on mistä useimmat miehet pitävät? Tyypillisesti muna suussa kontillaan elävä akka miettii vain mitä mies haluaa.
Ap:n pitäisi kysyä, mitä hän haluaa. Haluaako hän roikottaa sitä 15 vuotta vanhempaa elähtänyttä äijää mukanaan? Missä on ne tuparit tai ystäväkokoontumiset joihin tuollaisen pystyy vaivaantumatta ottamaan mukaan.
AP, on iso riski että eristät itsesi ystäväpiiristä tuolla ratkaisulla. Varmaa on se, että vähintään osa ystävistä ja sukulaisista naureskelee sulle selän takanasi.
On vaikea uskoa, että ton sun ratkaisun takana on syvä rakkaus. Ennemminkin sä silkasta epätoivosta huolit sen räähkän, kun ei muutakaan ole tarjolla. SE ei anna susta hyvää kuvaa.
Itse päätät, ketä tapaat. Viisikymppinen voi olla vaikka kuinka komea ja viriili, yhtälailla nelikymppinen mies voi olla ihmisraunio. Itse olen 37 ja tapailen 54 - vuotiasta. Miksi? Koska hän on hauska, hellä ja mukava. Vakvaa suhdetta en kuitenkaan halua, koska elämäntilanteemme ovat niin erilaiset. Ja en siis ole "köyhä ja sosiaaliselta statukseltani matala" (mikähän viiden pennin sosiologi tuonkin keksi? voi jösses).
ja tässä tapauksessa kyllä se 15 vuotta oli liikaa. Hän ei tuntunut tarpeeksi modernilta. En tiedä, oliko kyseessä ikäero vai mikä, mutta vaikka olin todella ihastunut häneen, treffit oli vähän kuin kylmä suihku.
Ikävä kyllä minusta alkoi tuntua, että juuri tämä mies oli kiinnostunut minusta sen vuoksi, että olen "nuorempi nainen". Harmi. Mutta se siitä!
AP
Montaa vuotta tarvitse olla se nuorempi nainen,ellet sitten vanhainkodista ala etsimään.
olen aviossa mulla on 50v.villitys vaimoni sen tietää,mut hän täyttää kohta 50v. ohan se sitten yhtä naimista,kodinavustaja hommat joka käy kaupassa ettei tarvi pukea,semmonen sinua odottaa.