Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isän kiukuttelulla ei ole rajaa!

Vierailija
21.08.2012 |

Siis oman isäni. Hän on aina ollut ilkeä ja kamala, mutta nyt vanhenee ja kiukku lisääntyy. Valitettavasti hän purkaa sen valituspuheluina minulle ja ne harvat kerrat kun hänen luonaan käyn, hän on vain vihainen.

Nyt tilanne on se, että hän on ollut pitkällä ulkomaanmatkalla ja sai sieltä taudin, joka lopulta nosti niin kovan kuumeen, että menetti tajuntansa.

Kun hän sitten ambulanssissa tokeni, oli hän todella raivoissaan vaimollee, joka oli kutsunut ambulanssin. Hän oli sairaalassa 2 viikkoa ja kukaan ei saanut käydä häntä katsomassa, koska hän

on sitämieltä, että kenenkään ei tarvitse tulla naureskelemaan hänen sängyssä makaamiselleen. No en mennyt.

Nyt hän on jo parantunut ja juttelin asiasta, hänen haukuttua kaikki lääkärit, sain kuulla, että hän on kieltäytynyt lähes kaikista kokeista. Jonkun verikokeen oli antanut ottaa itsestään, mutta ei nielunäytteitä, eikä saanut tehdä lannepistoa.

Hänellä epäiltiin aivokalvontulehdusta ja keuhkokuumetta. En yhtään tiedä miten häntä on pystytty hoitamaan, mutta nyt alkaa tuntua siltä, että tarvitseeko minun välittääkään?

Onko kenelläkään näin hankalaa vanhempaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni on 60-vuotias ja suht hyvässä kunnossa, mutta voin hyvin kuvitella, että vanhempana (ja raihnaisena) on juuri tuollainen. Ei pysty hyväksymään omaa vanhuttaan ja sitä että tulee vaivoja ja sairauksia (nehän ovat heikkouden merkkejä).

Oma isäni on varsin hankala tapaus; fasisti, rasisti, alkoholisi ja narsisti.

Vierailija
2/4 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että ihmisen toiveita on kunnioitettava vaikka ne olisivatkin ristiriidassa oman ajatusmaailmasi kanssa.

Isäsi haluaa olla rauhassa, joten anna olla. On teille molemmille parempi :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä poisti kännipäissään numeroni puhelimestaan ja nyt sanoin muille, että mun numeroa ei saa antaa hänelle enää.

Vierailija
4/4 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en soita hänelle koskaan, mutta vähintään kerran kuussa hän soittaa minulle ja haukkuu koko maailman ja minut siinä sivussa.

Lisäksi kärttää käymään lasten kanssa niin kauan, että pakko mennä ja on sitten vihainen.

Miksi hän siis edes haluaa minut sinne?

Kaiken huipuksi mieheni on lääkäri ja olen kaikki valituksen lomasta kootut tiedonpalaset kertonut hänelle ja mieheni on vakaasti sitä mieltä, että isäni tarvitsisi hoitoa. ( Myös päähänsä, heh, heh)

Miestäni isä pitää p:n tärkeänä liehulettinä.

Voiko omaa isää vain jättää? Maksoi meille aikanaan haluamansa ökyhäätkin ja sen jälkeen olen ollut pelkkä likasanko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän