Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pientä opastusta kaipaisin..

Vierailija
21.08.2012 |

Mitä siteitä käytätte/käytitte synnytyksen jälkivuotoon? Odotan ensimmäistäni ja kauhistuttaa kun sanoivat neuvolassa että jälkivuoto on synnytyksen jälkeen sitten tosi runsasta. Mulla ei ole ikinä ollut runsasta vuotoa..

Minkälaiset siteet on siis hyviä?

Mulla laskettu aika pian ja tarttis varautua kotiin tuloa varten.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä hamstraa siteitä liikaa, yksi paketti voi olla varoiksi, mutta saahan niitä sitten haettua.

Yösiteitä, vaikka sellaisia "extra long".

Minulla ei kyllä kummankaan synnytyksen jälkeen (toinen perätila) ollut vuotoa kovinkaan paljoa, pärjäsin hyvin normaaleilla siteillä. Sen vuoksi suosittelen, ettet niitä(kään) hamstaa, vaan katsot sitten tilanteen.

Vierailija
2/2 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun oli runsasta vuotoa, mut jo ensimmäisen viikon jälkeen pärjäsin ihan pikkuhousunsuojilla. Molempien synnytysten jälkeen sama juttu, ensin mulla oli käytössä ihan normaalit libressen yms yösiteet yötä päivää ja sitten olen pärjännyt ihan pikkuhousunsuojilla. Jokaisen wc käynnin yhteydessä pesaisin alapään kuitenkin ja vaihdoin siteen. Yksilöllisiä nää jutut varmaan on. Molempien raskauksien jälkeen mulla jälkivuodot kesti n.4 viikkoa, joista se viimeinen viikko sellaista ruskeahkoa tuhrua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla