Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut kevään aikana 10kg. haluatko kysyä jotakin?

Vierailija
10.06.2008 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. -6kg huhtikuun alusta

Vierailija
2/7 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai vieläkö on tiputettavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko ollut nälässä? Mitä olet syönyt?

Vierailija
4/7 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Alkupainosi?

2. Pituutesi?

3. Kerro esimerkki päivän syömisistäsi!

4. Liikuitko? Miten paljon?

Vierailija
5/7 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. alkupaino 77kg

2. olen 168cm

3. syön aamulla 2 jälkiuunileipää, 30% margariinilla, 5% juustolla, kalkkunaleikkeellä ja kurkulla/tomaatilla. lounaaksi salaatti tai keitto, kaloreita max. 80/100g

välipalaksi hedelmä tai kaksi, näkkäri,korppu tms

päiväruuaksi kotiruokaa, mutta aika pieni annos esim. 2 lihapullaa+tummaa pastaa n.2dl, paljon vihanneksia ja salaattia

jälkkäriksi rasvaton jugurtti, vesimelonia tms

illalla sitten taas 2 ruisleipää, oikeestaan sama setti kun aamulla + teetä monta kuppia

juon vettä päivässä KOKO ajan, noin 2-3l

4. olen VÄHENTÄNYT liikuntaa, nyt vain noin 2kertaa viikossa. ennen liikuin enemmän, mutta ruokahalu oli kovempi;) käyn siis aerobicissä.

En ole vielä tavoitepainossa, matkaa noin 5kg. tosin nyt 40 numeron vaatteet roikkuu päälläni, ostin juuri 31 tuuman farkut (ONLY), paidat on 38 numeroa olleet jo pari kuukautta:D

ap

Vierailija
6/7 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut laihkarilla huhtikuun vikasta viikosta alkaen ja tähän mennessä tippunut -9 kg. Vielä otan 10 kiloa pois, niin olen tosi tyytyväinen. Nämä kilot ovat kertyneet kahden raskauden myötä..

Mun päivän syömiset on aika lailla identtiset sun kanssa ja liikuntaa harrastan siten, että 2*vk käyn vesijuoksemassa n. 45 min, 2*vk sauvakävelylenkki n. 60 min, 4*vk Pilatesta 20 min (tehotreenidvd kotosalla :)) ja 1-2*vk juoksulenkki n. 45 min. Vähän siis liikaakin saatan liikkua, mutta minkäs teet kun liikuntakärpänen on purrut ;)

Vierailija
7/7 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kauheen vähän syö...koska kaikki, mitä syön on tummaa leipää, tummaa pastaa jne eli tosi täyttävää. Olen tajunnut, että lihotin itseni turhalla valkoisella pullamössöllä ja siitä eroon pääsy on ollut paras tekoni koskaan. Kahdetsa täysjyäruisleivästä tulee todellakin täyteen. Ennen söin 5 paahtista ja vielä oli nälkä!

Unohdin sanoa, että olen koko kevään pitänyt lauantait herkkupäivinä eli ollaan syöty ulkona, tilattu pitsaa, ostettu karkkia ym aina lauantaisin. Sitten ana sunnuntaina ruotuun. Tällä tavalla olen saanut siis herkutella eikä yksi herkkupäivä pilaa mitään, jos muut 6 päivää syö vähemmän. Ja se tekee aineenvaihdunnallekin hyvää.

Mä en ehdi liikkua kauheesti, koska käyn töissä ja mulla on kaksi pientä lasta. Liikuin ennen ihan hulluna ja tajusin nyt senkin, että sellasen liikuntamäärän ylläpito vaatii ihan kauheesti energiaa ja aikaa. Ja siis helposti tulee sitten syötyä liikaa, kun kuvittelee, että voi syödä, kun kerran liikkuu.

2 kertaa viikossa pitää mut kunnossa, muttei vaadi liikoja multa eikä perheeltä (ja kropalta). 4-5 liikuntakertaa viikossa kun totuttaa kroppansa siihen, pitää silleen jatkaa sitten loppu elämän, koska muuten alkaa kilot heti karttua.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme