köyhä tuleva äiti
Hei. Olen raskaan ja asumme talossa, jossa vesi haetaan kaivosta tai saunalta. Meillä ei ole myöskään viemäriä. vauva syntyy talvella.Mitenköhän pärjää vauvan kanssa.
Kommentit (5)
tähänkin asti pärjäätte. Johtuvatko askeettiset olosuhteet nimenomaan köyhyydestä? Jos mietityttää niin muuttakaa johonkin edulliseen kaupungin vuokra-asuntoon. Kyllä yhteiskunta onneksi tukee lapsiperheitä.
Meinaan vaan ei se nyt niin kallista ole vetää yksi putki kaivolta tai saunalta myö sisään ja ostaa siihen pumppu. Tai ilmeisesti ei tarvitsisi pumppuakaan kun siellä saunalla ilmeisesti jo on. Saattaa hyvinkin päästä alle tonnilla kaivinkoneineen kaikkineen.
Mut joo. Kannattaa sitten tuoda sitä vettä kerralla isompia saavillisia sisään, vaikka maitökärryillä tai vastaavalla. Lämpeneekin sopivasti.
ja toi on sun.
mä en moisessa asuis.
Niin köyhä ei suomalainen Suomessa ole ettei ole varaa vesijohtoon. On vaan valinnoista kiinni.
Jos et halua, mene sossuun ilmoittautumaan, saat tämän vuoden puolella sulle ja vauvalle asunnon mukavuuksineen.
Pärjäs ne ennen vanhaan. Pärjättiin me nuorena ilman tiskikonetta ja ilman navigaattoria, mutta en moiseen halua palata.
Jos haluat mennä kehityksessä taaksepäin 50 vuotta, se on täysin sun oma valinta.
Joo, näitten takia mä myin mm perintömökkinikin.
Ilman perusmukavuuksia en halua olla.
Olet tottunut elmään ilman niitä, joten osaat myös soveltaa olemassa olevia asioita vauvaelämään.
Vaatimattomuus kodissa ei ole mikään huono juttu. Monulla on 3 lasta ja samoissa oloissa olen ne kasvattanut. Köyhiä on muitakin.