Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita vaihto-oppilaiden vanhempia?

Vierailija
20.08.2012 |

Moikka! Mun 17 v tytär lähtee reilun viikon päästä vaihtoon Jenkkeihin. Luulin, että olen ihan cool mama, joka on vaan ihan tyytyväinen kun pääsee yhdestä teinistä eroon joksikin aikaa.

Mutta nyt alkaa todellisuus valaistua äidillekin -ihan hirveetä kun esikoinen lennähtää pesästä vaikkakaan ei vielä lopullisesti. Mä en tajua, että miten sitä pää kestääkään näin pitkän eron? Miten olette muut vaihtareiden vanhemmat "pärjänneet" vuoden erossa lapsesta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omani lähti jenkkeihin jo 2 viikkoa sitten. Samaan aikaan perheen toinen lapsi aloittaa opiskelut toisella paikkakunnalla. Pesä siis tyhjenee vuodeksi. Voi tulla todella tiukkaa. Se tosin auttaa kun tietää, että lapsella siellä rapakon toisella puolen on asiat hyvin ainakin näin aluksi enkä epäile yhtään, etteikö hän pärjäisi.

Vierailija
2/10 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytär lähti, vaihtarina saatiin kaunis tytär "tilalle".

Sydän itkee ikävää, mutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin aivan ihana perhe joihin olemme saaneet tutustua etukäteen. En ole yhtään huolissani nuoren pärjäämisestä - lähinnä vain omastani :-D

Musta olis niin kiva, jos facessa olisi joku ryhmä vaihtareiden _vanhemmillekin_ kun heille itselleen on oma ryhmä :-)

Vierailija
4/10 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omani lähti jenkkeihin jo 2 viikkoa sitten. Samaan aikaan perheen toinen lapsi aloittaa opiskelut toisella paikkakunnalla. Pesä siis tyhjenee vuodeksi. Voi tulla todella tiukkaa. Se tosin auttaa kun tietää, että lapsella siellä rapakon toisella puolen on asiat hyvin ainakin näin aluksi enkä epäile yhtään, etteikö hän pärjäisi.

Miksi te ette ottaneet teille vaihto-oppilasta?

Vierailija
5/10 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ette ottaneet teille vaihto-oppilasta?

Suunnitelmissa on ottaa vaihtari vuoden päästä, kun meidän lapsi on jälleen kotona. Ehdimme näin valmistautua siihen kunnolla yhdessä järjestön kanssa.

Vierailija
6/10 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perään saamatta vastauksia ;-)

t. ap

Vierailija
7/10 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuviikosta saapuvaa vaihtaria osaksi meidän perhettämme.

Vierailija
8/10 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin meidän : )

Ehkä nähtiin Tampereella perehdytystilaisuudessa!

Minäpä laitan niille kanssa postia tuosta vanhempien vertaisringistä. Yleensä ne on kyllä vastanneet nopeasti aina kun jotain on kysynyt.

Vierailija
9/10 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tosi tyytyväinen YFU:un. Kaikki on niin ammattitaitoista mutta kuitenkin ystävällistä asiainhoitoa.

t. ap

Vierailija
10/10 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Tampereella olin myös :-D Olen ollut tosi tyytyväinen YFU:un. Kaikki on niin ammattitaitoista mutta kuitenkin ystävällistä asiainhoitoa.

t. ap

Tekevät hyvää ja huolellista työtä. Mutta katsotaans jos saatais se Fb-ryhmä aikaiseksi, sillä olisi tosi kiva vaihtaa kokemuksia :D