Kuka päällystää yh-ISÄN lasten koulukirjat?
Oma mieheni ei suostu kirjojen päällystämiseen osallistumaan, enkä muista ikinä kuulleeni kenelläkään isän päällystäneen kirjoja. Onko tämä joku "naisten homma" Vai mitä häh??? Käykö yh-isukilla lasten mummo päällystämässä kirjat vai opetteleeko ne miehet sitten kuitenkin päällystämään.
Nimimerkillä "Sormet liimassa"
Kommentit (28)
ihan itse :)
Jos sun mies ei tee jotain niin se ei tarkoita että kukaan mies ei tee ;)
T: yh-iskä
Kyllä jokainen osaa kirjat päällystää, jos vain viitsii vähän keskittyä. Kuinka tyhmäksi sitä joku viitsii heittäytyä.
Minä päällystin aina isän kanssa koulukirjat, vaikka olen ihan kokonaisesta perheestä.
Miehet ovat ilmeisesti nykyään täysin uusavuttomia.
Nykykannet on kestäviä ja jos lapsi on huolellinen (niin kuin meidän on) ne kirjat ei mene miksikään.
Typerää epäekologista turhuutta koko päällystäminen.
Ainoastaan monta vuotta lapselta toiselle kiertävissä kirjoissa ymmärrän päällystämisen. Meidän lapsella ei kuitenkaan sellaisia ole.
Ehkä tuo päällystäminen on niille tarkoitettu joiden lapset paiskovat ja muuten kaltoinkohtelevat kirjojaan.
Vai luuletko että on joku kontaktimuovigeeni, joka on vain naisilla? Ja että naiset osaavat automaattisesti päällystää? Kyllä ne on joutuneet sen opettelemaan, ihan niinkuin miehetkin.
Tää on ihan sama juttu kun "mies ei osaa pestä pyykkiä", mies on vain manipuloinut akkansa tekemään itselleen vastenmieliset hommat.
naisten hommat kuten tyttären tukan letitykset ja muut, joten miksei siis myös päällystäisi kirjoja.
Ja kyllä vaan pehmeäkantisiin kirjoihin tulee helposti repeämiä kansiin, vaikka kuinka siististi ja huolellisesti pitäisi. T: Ope
mies on ne aina päällystänyt ja saa tehdä niin jatkossakin.