Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukaudeksi ulkomaille joulukuussa, koululainen

Vierailija
20.08.2012 |

ajatus olisi mennä viikko ennen joululomia ja tulla tammikuun 20.pv.tienoilla takaisin Suomeen.

Kouluun ei tulisi sitten kuin vajaan kolmen viikon tauko. Miten muilla, onnistuuko hyvin?

Ennen kun lapset pienempiä, olimme aina talvella kuukauden ulkomailla. Nyt oltu heinäkuu pois, mutta olisi ihana päästä kylmään ja pimeään aikaan lämpimään eikä tuolla ulkomaillakaan olisi tuolloin liian kuuma kuitenkaan

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nihkeästi niitäkin.Mutta ehkä teillä on toisin

sitä ei rehtori määrää, vaikkakin yli 3päivän poissaolot tulee "anoa" rehtorilta. Tätä en kysynytkään vaan ihan kokemuksia asian tiimoilta.

Toki olemme sitoutuneet koulutyöhön ja lapsi tekee läksyjä ja tehtäviä reissussa. Ja vajaa kolme viikkoa pois koulusta, itse opetuksesta ehkä 2viikkoa

ap

Vierailija
2/7 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koulussa tapahdu enää mitään kehittävää. Ihan pelkkää jouluhömpötystä koko aika.

Me ollaan varattu matka myös niin että viimeisen kouluviikon joutuu lapsi ottamaan vapaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koulussa tapahdu enää mitään kehittävää. Ihan pelkkää jouluhömpötystä koko aika.

Me ollaan varattu matka myös niin että viimeisen kouluviikon joutuu lapsi ottamaan vapaaksi.

harmi vain kun tänä vuonna koulu alkaa heti 2.1 niin siinä tulee melkein 3viikkoa taukoa kouluun, mutta toisaalta matkallakin voi tehdä kouluhommia toki

Vierailija
4/7 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nihkeästi niitäkin.Mutta ehkä teillä on toisin

Vierailija
5/7 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää koulupoissaolot menee ihan oikeesti lain mukaan, kun mä olen ymmärtänyt että Suomessa on oppivelvollisuus, ei koulupakkoa. Eli että halutessaan voi oikeesti opiskella kotonakin, kotiopetuksessa siis, vaikka koko peruskoulunsa.

Vierailija
6/7 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän koulupakkoa olekaan, muttei silloin olla kirjoilla oppilaitoksessa. Joko järjestetään opetus itse tai oppilaitoksessa, eikä mitään pelleilyä.

Voisitte pikkasen järjenkäyttöä harjoitella ja opettaa myös jälkikasvullenne mm. sitoutumisesta asioihin!

Vierailija
7/7 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän koulupakkoa olekaan, muttei silloin olla kirjoilla oppilaitoksessa. Joko järjestetään opetus itse tai oppilaitoksessa, eikä mitään pelleilyä.

Voisitte pikkasen järjenkäyttöä harjoitella ja opettaa myös jälkikasvullenne mm. sitoutumisesta asioihin!

on silkkaa pelleilyä. On sellaisiakin ihmisiä joille se joulu ei ole tärkeää tai eivät vietä sitä ollenkaan, joten en voi käsittää että koulu tavallaan pysähtyy viikkoa paria ennen joulua eikä opetuksesta ole enää tietoakaan.