Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies nukkuu kuin pikkuvauva, miten saan sen lääkäriin??

Vierailija
20.08.2012 |

10 tuntia menee helposti!

Meillä ei ole minkäänlaista seksielämää, kun pikkulapset on jaloissa päivällä ja on liian isojakin osa, että viitsisi viereisessä huoneessa touhuilla. Illaksi sovitaan villiä seksiä ja isäntä nukahtaa sitten klo 22, nuokkuu ja silmät luppaa eikä se enää edes sillä seksillä jaksa valvoa, vaikka houkuttelisi.

Aamuisin nousen laittamaan pieniä kouluun ja mies jatkaa uniaan, herää vasta kun me muut ollaan syöty, lapset lähteneet ja meillä on jo ns. päivä alkanut. Tosi rasittavaa. Ja kyllä mies itsekin valittaa seksin puutteesta, mutta unenpuute jotenkin menee aina kaiken muun edelle.

Ärsyttävintä on se, että jos mies juo paljon (minusta liikaa), jaksais kyllä valvoa vaikka aamuun asti sen mäyriksen avulla. Minä taas en panisi känniläistä vaikka maksettais, ei huvita. Itse en juo. No onneksi ei mies juo usein, ehkä kerran kuussa. Mutta silloin minä olen se joka yrittää päästä nukkumaan mutta mies haluaa että olen seurana ja valvon, enkä tietenkään jaksa valvoa mihinkään aamuneljään kun muutaman tunnin päästä on herätys. Ja vaikka lapset olisikin hoidossa, herään tottumuksesta varmaan jo viimeistään aamuisin ysin jälkeen, en pysty nukkumaan liki puolille päivin kuten mies.

Olen miettinyt jos hänellä on diabetes, muita oireita ei ole kuin hiljaksiin kasvanut tynnyri vyötäröllä ja tuo nukkuminen. Isällään on 2 tyypin diabetes, ilmeisesti aika pahanakin toisinaan. Miehellä on myös jalat alkanut kuivua haavoille asti, onko merkki diabeteksesta? On kyllä myös muutenkin kuivaihoinen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihissä on se vika, että ne ei lääkäriin mene ennen ku kuolema korjaa.

HETI kunnon tutkimukset päälle, verikokeet ja sokerirasitustesti. Väsymys voi johtua myös kilpirauhasen vajaatoiminnasta.

Lihominen on voinut tuoda tullessaan myös erektiohäiriön = ei seksiä

Ja diabetes näkyy usein ekana just jaloista... eikä se ole mikään vähättelyn aihe. Haluatko sokeutuvan, munuaisvikaisen, jalattoman miehen omaishoitajaksi? Laita se lääkäriin, pliis. Lastenne takia.

Vierailija
2/8 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli heräilee yöllä syömään, kakalle tai ihan muuten vain kun olo tuntuu pirteältä? =DD

Mutta tosissaan:

Ennenkuin epäilette kaikenmaailman kilpirauhasen vajaatoimintoja ja diabeteksiä, niin kävisin mittauttamassa hb:n. Väsymyshän voi viitata raudan puutteeseen.

Toisaalta tiedän useita ihmisiä jotka tekevät joko fyysistä työtä tai vuorotyötä ja he voivat nukkua "univelkoja" pois sen 9-11 tuntiakin.

Omaan korvaani tuo nukkuminen nyt ei kuulosta kovin oudolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luontainen unentarpeeni on vähintään 9 tuntia yössä, joten mielestäni ei ole outoa mennä iltakymmeneltä nukkumaan.

Jos miehesi ei ole aiemmin tarvinnut noin paljon unta, olisi syytä mennä verikokeisiin, mutta ikävä kyllä se voi olla ihan tavallinen ominaisuuskin. Hyvä, että miehellä on sentään sellainen työ, ettei tarvitse herätä aamukuudelta. Muutenhan se menisi nukkumaan ennen lapsianne illalla :D

Vierailija
4/8 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pelkään että miehestä ei ole valvomisiin mitään apua, kun nukkuu varmaan saman verran kuin vauvakin.

Eikä edes voi itselleen mitään, nukahtaa vaikka pystyynkin. Ja vielä pahempi tilanne työpäivinään, joutuu nukkumaan usein päiväunetkin ja silloin tietenkin olisi kiva että lapset on hiljaa tai hän tulee väsymyksestä äkäiseksi.

Onneksi antaa kyllä minunkin nukkua päiväunia, esim. nyt raskausaikana, mutta normaalisti en välitä päiväunista niinkään, vaan haluaisin vaikka aamusta nukkua hieman pidempään kun hän kerran voisi venyttää omaa töihinlähtöään sen verran että herää aamulla koululaisten kanssa.

Ap

Vierailija
5/8 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukun ihan samanlailla kuin miehesi. Mun pitää saada 9-10 tuntia unta öisin, muuten en ole virkeä.

Minä menen illalla nukkumaan samaan aikaan kuin lapsetkin, ja mies valvoo puoleen yöhön. Kyllä meillä silti seksiä on.

Vierailija
6/8 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raskas työ tai jos työtön niin masennus? Hankkikaa yhteinen harrastus se voisi piristää molempien mieltä, kun mieli virkeä niin on myös ruuumis virkeä :)

Vierailija
7/8 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuisin itsekin noin paljon jos saisin. Käykö miehesi kuitenkin töissä. Teidän pitäisi jakaa noi lastenhoitamiset tasaisemmin.

Vierailija
8/8 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten voi sovittaa työnsä miten tykkää. Meillä hoidetaan lapsia muuten aivan tasapuolisesti, tuo nukkuminen tuossa vain mua kiusaa. No, ehkä olenkin sitten vain kateellinen tai jotain, toisaalta itse en pysty nukkumaan noita 10 tunnin yöunia. Ja silti vielä illalla väsyttäisi taas..