Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oho! Kaksi naista raskaana, vaimo ei tiedä...

Vierailija
19.08.2012 |

Sainpas kuulla hassuja viikonloppuna. Kaksi naista ottaa peräkkäisinä päivinä yhteyttä, että odottaa lasta.

Toinen, vakihoito tiesi varmuudella sanoa, että on minun lapsi, koska olen hänen ainoa kumppaninsa ja muutenkin mahdollista, sillä kumia ei ole hänen kanssaan vähään aikaan käytetty.

Toinen tapaus oli itsekin hieman epävarma, sillä kumin kanssa touhuiltiin parina yönä ja hänellä on ollut myös muita suhteita viimeisen kuukauden aikana, mutta halusi kuitenkin kertoa asiasta minulla.

Hieman jännät paikat siis, eikä oikein tietoa, että mitähän pitäisi tehdä. Kumpikin naisista aikoo lapsen pitää ja tämä vakihoito kaiken lisäksi haluaisi kanssani oikeasti yhteen. On sen avoimesti jo aiemmin myöntänyt ja tulikin mieleeni, että entäs jos on tahallaan jättänyt pillerit pois saadakseen minut ansaan ja jättämään vaimoni.

Vaimoni ei ole seikkailuistani perillä ja rakastan häntä kovasti, mutta kyllä mies työmatkoillakin tyydytyksensä tarvitsee, enkä ole ennen tätä kovin vakavasti suhtautunut asiaan. Toki seksi on vakava asia, mutta minulle se on vain ollut seksiä ja tuntemattoman kanssa täysin suojattua.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja keksi huomiseksi parempi provo. Öitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla