Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pysyisitkö miehesi rinnalla, jos tämä sairastuisi psyykkisesti?

Vierailija
26.11.2005 |

Tuli mieleen tosta yhdestä alemmasta ketjusta. Itse olen tätä joskus pähkäillyt ja täytyy myöntää, että itse en välttämättä jäisi. Kauheelta kuulostaa, mutta täällä av:llä voin vastata rehellisesti, vaikka " puukkoa" tulisikin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnellisina ja huonoina hetkinä. Rakastanhan häntä.

Vierailija
2/12 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies alkaisi kantaa kirvestä mukanaan ja muuttuis pelottavan vainoharhaiseksi, niin en varmaan uskaltais

tai jos olis tosi sairas muuten niin haluaisin et menee hoitolaitokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos tuollainen vastamäki tulisi, aion pysyä lupauksessani. Tosin jos kirves kädessä alkaa kulkea, pakko se kai olisi hoitoon viedä. Mutta en ottaisi eroa ja kävisin katsomassa. Olisin uskollinen kuolemaan asti. Näin on se mun ihanne, jota toivon että voisin noudattaa.

Vierailija
4/12 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakavasti sairaan kanssa pelissä voi olla myös oma henki, ja vaikka se ei olisikaan uhattuna, on se silti aika rankka juttu katsoa kun rakas ihminen luisuu vain jonnekin omiin, käsittämättömiin juttuihin.jos olisi yhteisiä lapsia, en ottaisi kyllä yhtään riskejä.joten en varmaankaan jäisi,jos tilanne on jookseenkin parantumaton.

Vierailija
5/12 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pysyisin. Vaikka mieheni on pysynyt rinnallani kun minä olen sairastunut psyykkisesti, eikä ollut mitään takeita, että paranisin....

Vierailija
6/12 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä olisi kyllä mieskään pysynyt mun rinnalla, jos mä olisin sairastunut. Kai se rakkaus punnitaan just tollasissa tilanteissa. Tyytyväinen olen, että älysin häipyä ennenkuin jotain peruuttamatonta tapahtui. Ihan tarpeeksi jäi jo traumoja mulle ja lapselle, vaikka ex-mies sittemmin saikin itsensä kuntoon, ainakin siltä näyttää kun harvemmin näkee. Voihan se olla, että parantui, kun pääsi eroon musta!

Vierailija
7/12 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tarvitsevat terveen ympäristön missä kasvaa.

Vierailija
8/12 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos puolisoa ei voi parantaa, voi lähtemällä ehkä estää itsensä uupumisen.

Vierailija
9/12 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne paranisi, jäisin.

Aikaisemmin suhtauduin " hulluihin" kielteisesti ja peläten, koska en ollut tuntenut koskaan ketään psyykkisesti sairasta ja käsitykseni heistä perustuivat luuloihin. Veljeni sairauden myötä olen muuttanut käsitystäni. Onneksi on hyviä lääkkeitä.

Vierailija
10/12 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos kumpikaan meistä psyykkisesti sairastuu, niin toinen saa pakolla tms. viedä hoitoon, vaikka itse sairastunut ei siihen suostuisikaan.

Vierailija
11/12 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. psykiatrinen sairaanhoitaja

Vierailija
12/12 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etenkin, jos tilanne jatkuisi kauan ja alkaisi jo häiritä lastemmekin hyvinvointia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi