Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PItäskö mun uhrautua...?

Vierailija
19.08.2012 |

Esikoisen kanssa käydään jatkuvasti kiivasta keskustelua siitä, miksi me ei voida reissata Kanarialle tms. rantalomalle. Kun "kaikki" muutkin käy ja nari nari.

Mä en voi sietää hellettä. Jo tän kesän helteet on mun mielestä olleet liikaa. Pari kertaa olen käynyt etelässä itse, eikä se varjojen etsiminen ollut oikein mun juttu... Noh, ehkä se meressä uiminen on ihan ok, mut...

Pitäisikö tässä silti uhrautua ja hinata ahterinsa rantalomalle?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sun lapsesi narina kohdistu siihen, että haluaa ylipäätään ulkomaille.

Menkää kaupunkilomalle siis. Vaikkapa nyt syysloman aikana Pariisiin ja Disney worldiin. Eiköhän urputus lopu...

Vierailija
2/4 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ole ketään muuta joka voisi lapsen viedä? Isä, isovanhemmat, kummi, serkkuperhe jne.

Ymmärrän kyllä sinua, itselleni perheloma tylsällä kanarialla kuumuudessa ja samoissa kulahtaneissa ravintoloissa ruokaillen on koettelemus. Me lomailemme ainoastaan kaupunkikohteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legolandissa ja silleen, mutta kun se rantaloma. Niri nari. Yleensä kyllä vaiennan tenavan narinat, ja sanon, että ainakaan mun kanssa ei tarvi haaveilla lähtevänsä mihinkään etelän lämpöön...

Aika laiska matkustelija olen muutenkin, mutta kyllä mä nyt parin kaupunkiloman verran voin venyä :P

Vierailija
4/4 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viime päivät Lontoossa. Lapsi oli aivan ihastuksissaan Lontoosta, ennekaikkea kaikista upeista autoista jota siellä näki. Ferrareita, Lamborginejä, Maserateja, ja jopa Mclarenia liikenteessä, ja toki Rolls-Roycejä, Bentleytä, jaguareja yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi