Neitsyys hävettää!
Olen 20 vuotias nainen. Olen ensimmäisessä parisuhteessani itseäni 4 vuotta vanhemman kanssa. Minä en ole koskaan tehnyt miehen kanssa mitään suutelua kummoisempaa. Luulen, että poikaystävä yllättyisi jos tietäisi tämän. En kuitenkaan ole ruma, ylipainoinen ja muutenkin näytän varmasti siltä kuitenkin, että olisi tullut seksiä harrastettua 'tähän ikään' mennessä. En ole myöskään uskovainen tai elä minkään moraalisääntöjen mukaan, en vain ole koskaan halunnut maata jonkun baarituttavuuden kanssa. Olen kuitenkin seksuaalinen ja minulla on haluja, siitä ei siis ole kyse!
Kannattaisi varmaan sanoa miehelle? Ei olla seurusteltu/tapailt kuin vasta kuukausi. Luuletteko että mies säikähtää pahasti? Koska voi toki kuvitella että olen ihan osaamaton tumpelo kun ole koskaan edes koskenut kenenkään miehen vehkeeseen....
Kommentit (11)
Vaan palauta värkki käyttämättömänä luojalle.
Nykymaailma on liian seksikeskeinen. Jos mies on tosissaan kanssasi niin kyllä hän kunnioittaa sinua.
mahdollisesti alatte sänkypuuhiin.
Mielstäni asiassa ei ole mitään hävettävää. Yhdyntä on kuitenkin niin intiimi/koskettava asia, että on vain hyvä, että alkaa siihen vasta sitten kun tuntee olevansa siihen valmis.
Anna asioiden vaan sujua itsekseen äläkä mieti mitään neitsyyttäsi. Etköhän pärjää ihan hyvin sängyssä kuitenkin.
Yllättävän moni on vielä 20-vuotiaana neitsyt, sekä tytöistä että pojista.
Mieti kahteen kertaan haluatko luovuttaa sitä tällekään. Siis oletko varma että hän on lopullinen valintasi.
Neitsyyttä ei voi menettää kuin kerran. Ylivoimaisesti onnellisin avioliitto syntyy kahden neitsyen kohdatessa.
Näin on, vaikka kuinka omat mahdollisuutensa haaskanneet yrittävät kääntää asian ivaten päälaelleen.
anna asioiden mennä omalla painollaan...
Ei sun tarvitse olla mikään taitava sex-machine, voit ihan hyvin sanoa ettet ole tehnyt tätä ennen. Olen varma, että se on miehelle vain plussaa.
Eiköhän tuo ole vain naisten unelmaa että miehet jumaloisivat neitsyitä. Ei siitä kyllä todellisuudessa monikaan mies perusta juuta eikä jaata. Poislukien jotkut uskovaiset ja pedofiilit.
ja siis tapasin hänet kun olin 28 vuotias.
Kerroin suoraan, että en vain ollut tavannut sellaista miestä, joka olisi kiinnostanut tarpeeksi. Ja että elämän täytti muut asiat.
Sitten kolahti. Miehelle avauduin, kun alettiin mennä suutelusta pettingin puolelle, ja siitä siis alettiin puhua seksistä.
Kysyin suoraan mieheltä, millaisesta seksistä hän pitää, mitä fantasioita on, mitä juttuja haluaisi toteuttaa. Ja kerroin itse samat asiat sitten hänelle. Minusta on ihan hyvä toisinaan puhua seksistä edelleenkin mieheni kanssa, ei jää sitten kaivelemaan esim. jos on kokenut jäävänsä osattomaksi hyvästä seksistä, tai on toivomuksia seksin suhteen, itsekin tuon niitä asioita miehelleni toiveina.
Mieheni arvostaa sitä, että hänen ei tarvitse kokea paineita olla ajatuksenlukijani, vaan olen voinut rohkeasti sanoa mistä tykkään ja mitä juttuja voisi tehdä enemmän. Olen sitä mieltä, että juuri avoimuuden ja puhumisen kautta meillä on molempia tyydyttävä ja hyvä seksielämä.
Itse ajattelisin miehenä, että olet ihana ihminen, olet arvostanut iseäsi niin paljon, että olet halunut odottaa itseäsi aidosti miellyttävää ihmistä. Ja että mies voi ottaa todellisena imarteluna sen, että Hän on juuri SE henkilö sinulle.
Miehenä ei myöskään tuntuisi kivalta, jos jollakin naisella on ollut about 200 seksikumppania! Mielummin liian vähän kuin liian paljon. Mitä intiimiä on enää sellaisella ajopuulla? Mies voi myös kokoea kovia suorituspaineita, jos toinen on todella kokenut, eli niitä seksikertoja on esim sata kappaletta.
Puhu avoimesti, jos hän on sinulle oikea, tykkää sinusta juuri sellaisena kuin olet.
Mieti kahteen kertaan haluatko luovuttaa sitä tällekään. Siis oletko varma että hän on lopullinen valintasi. Neitsyyttä ei voi menettää kuin kerran. Ylivoimaisesti onnellisin avioliitto syntyy kahden neitsyen kohdatessa. Näin on, vaikka kuinka omat mahdollisuutensa haaskanneet yrittävät kääntää asian ivaten päälaelleen.
Kyllä näin on. Neitsyt on aarre jokaiselle pienipippeliselle puoli-impotentille miehelle. Sellaiselle on helppo skotella, että nyt on tarjolla laatuseksiä! =)
Itse olin 22 kun menetin neitsyyteni. Tosin teknisesti se oli jo mennyt ratsastelussa ja muissa aktiviteeteissa aikaisemmin. Kyseinen mies ei tiedä tänäkään päivänä olleensa minulle ensimmäinen.
Ei sun tarvitse olla mikään taitava sex-machine, voit ihan hyvin sanoa ettet ole tehnyt tätä ennen. Olen varma, että se on miehelle vain plussaa.