Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun rahaa ei ole bussiin tai edes vuokraan, mutta kaljaan kuitenkin..

Vierailija
19.08.2012 |

ARGH, mua ottaa niin päähän mun miehen kaverit ja lähisukulaiset. 30-40 -vuotiaita miehiä, joiden suusta kuulee viikoittain lauseita 'en mä voi tulla kun ei oo bussirahaa' mutta sitten menevät baariin ja vetävät kännit. Miehen veli on saanut kaksi kertaa häädön kun ei maksa vuokriaan, mutta aina on riittänyt rahaa kyllä känneihin. Leffoissa tai teatterissa ei tietenkään voi käydä, koska ei ole rahaa edes päivänäytöslippun (6e), mutta helposti on varaa juoda 20e.

Mua ahdistaa tälläiset ihmiset ja inhottaa, että elämäni sivuaa heidän elämäänsä. Ottaa päähän, että lapsen sukulaisissa on ihmisiä, joiden arvojärjestys on se, että kalja ensin ja laskut sitten. Luottotiedot menneet, puhelinliittymää ei saa - saldot aina lopussa ja soitellaan hälyjä, ja mun tyhmä mies soittaa aina takaisin ja jaarittelee näiden tyhjäpäisten ihmisten kanssa miten pitkään vaan he haluavat. Aiheena usein Chuck Norris tai jotain muuta yhtä tärkeää, josta on päästä jaaraamaan ja heti.

Mies lipsuu välillä samaan kastiin. Kuvotus.

EI mulla muuta, oli pakko vaan kertoa, koska mies ei jaksa kuunnella kun puhun asiasta, ja kavereille (joilla on ihan oikeita aikuisia puolisoina) en kehtaa enää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua kuinka tupakkaan ja kaljaan järjestyy aina rahaa. Samat jutut ja tyypit, ilta illan. Saunotaan, dokataan ja puhutaan paskaa. Jospa joskus tehtäis jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi