Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ero näillä kahdella ihmisellä on?

Vierailija
19.08.2012 |

FB:stä kyse. Molemmilla kavereita suunnilleen saman verran ja ainoastaan 1 tai 2 yhteistä.

Toinen kirjoittaa

"koirallani oli ripuli"

Siihen kommentoidaan kymmenittäin surunaamoilla, otan osaa, voimia, haleja, ai kamalaa, voimahali, toivottavasti pieni parantuu pian, voi voi, ym ym...

Toinen FB käyttäjä kirjoittaa

"koirani jäi auton alle ja kuoli"

Yksi kommentti ja sekin oli pelkkä surunaama.

Miksi tämän ripuloivan koiran omistaja sai omaan asiaansa niin paljon enemmän huomiota kuin tämä jolla oikeasti oli tapahtunut kamalaa?

Mitä se kertoo näistä FB tyypeistä tai minkälaisia kavereita niillä on?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei oikeasti pidä ja fb-kaverit eivät ole oikeasti ystäviä vaan ihan jostain muusta syystä kavereina, esim. velvollisuudesta

Vierailija
2/3 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso ja vaikea asia että siihen on suht asiatonta kommentoida facessa. Mä ainakin soittaisin tai menisin kylään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätetään nyt toi kuolemapäivitys kokonaan pois eikä mitään koiraa ole ikinä ollutkaan vaan tämän ripulipäivittäjän asiaan perehdytään, niin miksi joku koiran ripulista informoiminen saa noin paljon sääliä?

Onko kyseisen päivityksen laittaja niin suosittu vai hakeeko kommentoijat vaan "pisteitä" tällä älyttömällä säälimisellä? Sillä koiralla on ja tulee olemaan ripuleita vielä jatkossakin, niin jokasiestako täytyy sitten erikseen mainita??

Mä en oikeasti ymmärrä tätä. Itse harvemmin kommentoin mihinkään ja harvemmin myös päivitän statustani, siksi olen ehkä vähän ulalla tästä käytännöstä.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme