Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

väkivaltainen vaimo

Vierailija
18.08.2012 |

Olen ollut vuosia naimisissa ja vasta viimeisen vuoden aikana on alkanut tuntua siltä että kohta täräytän oikein kunnolla. Kerran olen heittänyt tavaralla päin näköä ja äskettäin tönäisin niin että mies olisi voinut kaatua rappuset.

Kun riitelemme oikein kovin pyydän että mies lähtisi sillä pelkään että mulla naksahtaa ja vetelen turpaan. Mies ei suostu lähtemään minnekään. Sitten kun olen rauhoittunut ja haluaisin jutella asian läpi niin mies laittaa kengät jalkaan ja häipyy.

Ihan kuin mies nauttisi että saa mun konseptit sekaisin. Tavallaan silloin mitätyi kaikki nekin asiat joihin olen kertonut toivovani muutosta.

Pitäsköhän mennä johonkin vihanhallinta kurssille kun oikeasti alkanut pelkäämään että kun puhumalla asiat ei muutu ja olen niin turhautunut että tuntuu "ei oo muuta keinoa kuin lyödä". Vielä ei onneksi ole mitään oikein pahasti käynyt mutta kuitenkin sen verran että en itse haluaisi olla itseni kanssa suhteessa. Tavallaan hävettää oma vihaisuus mutta tavallaan tuntuu oikeutetulta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siita se oppii

Vierailija
2/2 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotuksena on se, että kerran olen jo lyönyt miestä.

Olen varoittanut miestä, että on parempi poistua vaikka toiseen huoneeseen siksi aikaa, en vain hallitse vihaani ja tunteitani. Mies ei vain tajua asiaa ja jää paikalle jankkaamaan/ärsyttämään. Viimeksi mies sitten saikin turvonneen ja mustan silmän....=(

En tiedä, mitä voisin tehdä. Muistan jo lapsuudesta tämän saman jutun kun tappelimme siskoni kanssa. Teki aina niin mieli lyödä ja hakata päätä lattiaan. Kait tämä jotenkin liittyy tunteiden hallintaan. Näin itse arvelisin.

Muuten olen tosi kiltti mutta suuttuessani on piru irti =/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla