Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun sinua luullaan raskaaksi vaikket ole

Vierailija
18.08.2012 |

tuletko surulliseksi siitä ettet ole raskaana vai siitä että sitä painoa on?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa ei ole, mutta maha meni hirveäksi raskauksien takia.

Vierailija
2/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi mulla ei edes ole liikaa painoa. Olen ihan normaalipainoinen, mutta vatsani on aina ollut "pömppä". Vauvaa yritetty viisi vuotta ja joka aamu pitää miettiä tarkkaan millaiset vaatteet laittaa töihin ettei joku paita näytä raskauspaidalta ja sit on heti joku utelemassa onko vauva tulossa :(

Ja hoidoissa kun ollaan, niin IVF-pistokset turvottaa ja silloin varsinkin näytän raskaana olevalta.

Tsemiä kohtalotovereille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ylipainoa ei ole, on vaan se pömppis. Vaatteet peittävät pömppiksen hyvin, mutta bikinit päällä saan näitä raskauskommentteja.

Vierailija
4/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken ole, enkä enään tule.

Vierailija
5/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä vähän pyöreäkin, mutta kyllä ne vauvautelut aina vähän satuttaa, kun raskaaksi tuleminen on vaikeaa ja kovasti toivoisi olevansa raskaana.

Vierailija
6/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua utelut eivät sureta vaan ärsyttävät. En myöskään ole ylipainoinen todellakaan, painoindeksi on 19, mutta maha pömpöttää helposti, jos syön esim. paljon leipää enkä ehdi liikkua. Nyt kun esikoinen on parivuotias, niin ihmiset ilmeisesti olettavat, että toista pitäisi tässä vaiheessa jo odottaa...

Vierailija
7/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kauan naiset oikein olettavat että lapsia hankitaan kun olen jo 48-vuotias?

Vierailija
8/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on luultu raskaanaolevaksi ja reaktio ei ollut kumpikaan. Ainoastaan naurussa oli hieman pidättelemistä. :D

Vierailija
9/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jotkut on heti utelemassa ja jopa onnittelemassa kun löysemmät vaatteet tai vatsa pömpöttää. Kerrabkin vanhempi nainen jonka tunsin kauttarantaan, tuli halaamaan odotuksen johdosta. Minulla oli paksuhko villapaita alkusyksystä, koska olin ollut flunssassa pikään. 5 vuotta olen yrittänyt tulla raskaaksi, et kyl on pitänyt useamman kerran hautautua kotiin, kun pömppispäivä; Itse en kyllä ikinä menisi kenellekkään sanomaan "raskaudesta" jos ei todella selvää, et näin on.

Vierailija
10/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täti tokaisi; "Onneksi olkoon, koskas on laskettu aika?" hieroen masua samalla.

Vittu että oli jäätävä viikonloppu se.

Vierailija
11/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauran vaan taputellen masuani, että läskiähän tämä vaan on.

Aina se vasta puoli menee noloksi. Vaikkei se tarkoitukseni olekaan.

Vierailija
12/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule enää lisää lapsia meidän Kiljusen herrasväkeen!

Lapsia on minulla neljä, kaikki raskaudet menneet yliaikaiseksi ja isoja ovat olleet syntyessään: yli 3,8 kg - yli 4,5 kg. Itse olen pienikokoinen, eikä minulla ole ylipainoa, mutta pömppömaha on ja pysyy. Vatsalihakset ovat ollutta ja mennyttä, joten olen sitten ikuisesti alkuraskaus-tyyppisen mahani kanssa.

Vierailija
13/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jotkut on heti utelemassa ja jopa onnittelemassa kun löysemmät vaatteet tai vatsa pömpöttää. Kerrabkin vanhempi nainen jonka tunsin kauttarantaan, tuli halaamaan odotuksen johdosta. Minulla oli paksuhko villapaita alkusyksystä, koska olin ollut flunssassa pikään. 5 vuotta olen yrittänyt tulla raskaaksi, et kyl on pitänyt useamman kerran hautautua kotiin, kun pömppispäivä; Itse en kyllä ikinä menisi kenellekkään sanomaan "raskaudesta" jos ei todella selvää, et näin on.

koskaan vihjaile myöskään mitään tuollaista tai kysele raskaudesta. Niin tökeröä! Kyllä miehillä vaan on helppoa! Ei tarvi näitäkään asioita ressata. Saavat vapaasti kasvattaa makkara/kaljapötsiään :DDD

Vierailija
14/14 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi mulla ei edes ole liikaa painoa. Olen ihan normaalipainoinen, mutta vatsani on aina ollut "pömppä". Vauvaa yritetty viisi vuotta ja joka aamu pitää miettiä tarkkaan millaiset vaatteet laittaa töihin ettei joku paita näytä raskauspaidalta ja sit on heti joku utelemassa onko vauva tulossa :( Ja hoidoissa kun ollaan, niin IVF-pistokset turvottaa ja silloin varsinkin näytän raskaana olevalta. Tsemiä kohtalotovereille!

Toivon todella, että hoifot tuovat sen pienen nyytin syliinne! Tiedän sen hoitojen tuskan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan