Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tennareilla ei saa olla liikuntatunnilla?

Vierailija
18.08.2012 |

kuka määrittelee, millainen lenkkarin pitää olla? lenkkareita kun on noin tuhat ja yksi mallia nykyään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennarit ei ole sellaiset, koska niissä ei ole mitään vaimennuksia. Tukien tarve on yksilöllistä.

Vierailija
2/8 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennarit ei ole sellaiset, koska niissä ei ole mitään vaimennuksia. Tukien tarve on yksilöllistä.

juoksivat aikoinaan arvokisoissa avojaloin? Ei ollut vaimennusta ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapselle kivempaa kirmata kunnon kengillä. Kokeile ite vetää vitosen lenkki converseilla. Voin kertoo, että lenkkarit tuntuu snadisti paremmalta.

Vierailija
4/8 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin monen mallista kenkää, että en kaikkia olisi kieltämässä liikuntatunneilla. Osa sopii hyvin rauhallisempaan liikuntaan, esim. kuulantyönnössä tuskin koulutasolla on kauheasti väliä kengillä kunhan eivät luista, tai sellaisessa suunnistuksessa missä ei paljoa juosta (täällä päin on kaupunkisuunnistusta yms. missä mennään jalkakäytäviä pitkin joten ei lapset hirveästi juoksentele liikkatunnin aikana).

Vierailija
5/8 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltää ihan rauhassa. Sittenhän sitä voikin istuskella sen tunnin vaan...

Vierailija
6/8 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia ovat kuitenkin skeittikengät.

Vierailija
7/8 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuon jalan tukemisen kanssa, kun olen lukenut jo useamman lehtijutun siitä, että ne jalkaa tukevat kengät ovat itse asiassa huono juttu? Että paras olisi olla ilman kenkiä ja että lenkkarit ovat liian teknisiä ja jalkaa tukevia nykyään, tekevät jalalle huonoa kun tekevät kaiken työn jalan puolesta tms.

Vierailija
8/8 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuon jalan tukemisen kanssa, kun olen lukenut jo useamman lehtijutun siitä, että ne jalkaa tukevat kengät ovat itse asiassa huono juttu? Että paras olisi olla ilman kenkiä ja että lenkkarit ovat liian teknisiä ja jalkaa tukevia nykyään, tekevät jalalle huonoa kun tekevät kaiken työn jalan puolesta tms.

Terveystrendi, joka sopii joillekin ja toisille ei, mutta josta nyt kirjoitetaan ja hypetetään paljon (jotkut ainoanon totuutena) koska se on in. Lisäksi on sellaisia lajeja ja alustoja, joille paljasjalkaisuus tai paljasjalkajalkineet eivät sovi.